bloki sa teoretycznie te same.
wszystko jest teoretycznie podobne...
ale w praktyce bez niezlej rzezby sie nie da przelozyc glowicy od ge do jednostki fe :(
sa roznice lekkie w bloku od srodka, ktore zapobiegaja przelozeniu glowicy.
poza tym po zalozeniu glowicy ge do bloku i tlokow od fe nastepuje spadek cisnienia i trza tez wymieniac reszte bebechow.
jednym slowem bardziej sie oplaca przelozyc caly silnik 3s-ge.
skrzynia jest kompatybilna.
potrzebujesz silnik z kolektorami, ecu i wiazke elektryczna.
natomiast sa rozne opinie co do porownania 3s-fe i 3s-ge.
ge jest mocniejsze , ale mniej elastyczne i bardziej paliwozerne.
slyszalem opinie ( sprawdzone ), ze na 400m cariny z fe objezdzaly te z jednostka ge.
dlatego narazie odechcialo mi sie swapa. chyba ze na 3s-gte
ale to raczej marzenia
pozdr. LuCaZ