Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Malowanie zacisków - jaka farba ?  (Przeczytany 11068 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bisua

  • Gość
Malowanie zacisków - jaka farba ?
« dnia: 23-06-2004, 13:11:44 »
Hej witam wiem ze na starym forum to było ale chciałbym sie zapytac którą farbe wybrac i kotóra bedzie trwalsza :
1. wersja a
2. wersja b
czy moze jeszcze jakas inna ?
pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 12-10-2006, 18:38:55 wysłana przez MaŁy_RaDeK »

Iceman

  • Gość
malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #1 dnia: 23-06-2004, 13:24:37 »
Poszukaj motipa. A jak nie taniej to hamerajd. Motip jest lepszy i nie schodzi nawet po 2 latach .

Bisua

  • Gość
malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #2 dnia: 23-06-2004, 14:26:33 »
Motip kosztuje około 25 zł ale wiesz mi chodzi ze ten to sie nakłada pedzlem a motip spray i nie wiem co lepsze

Iceman

  • Gość
malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #3 dnia: 23-06-2004, 15:07:24 »
Ja napryskałem do opakowania i malowałem pędzlem. Bembny z tyłu możesz zdjąć i prysnąć. Zdjęcie to nie problem.  Tamtych farb nie znam i nie lubie eksperymentować bo po co 2 razy robote robić.

Darus

  • Gość
malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #4 dnia: 23-06-2004, 15:14:52 »
Nakladac lepiej sprayem albo pistoletem... ale pedzlem hmmm :/

Iceman

  • Gość
malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #5 dnia: 23-06-2004, 15:40:49 »
Darus masz racje z tym ze do malowania takiego trzeba wszystko dokładnie zabezpieczyć a nie kazdy ma na to czas albo umiejentności. A pędzlem to trzeba umieć malować i nie ma róznicy. Kiedyś ci pokarze jak to wygląda.

Bisua

  • Gość
malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #6 dnia: 23-06-2004, 15:44:54 »
Darek ale lepiej wziaśc taką zwykłą farbe motipa czy tą z linku A ( mój pierwszy post) w skład której wchodzi farba + utwardzacz

Chmielu

  • Gość
malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #7 dnia: 23-06-2004, 16:39:31 »
A co by sięstało jesli byś popryskał Hamerit'em :roll: Podejrzewam,że powinien wytrzymać takie warunki pracy :wink:
 A i nie trzeba doczyszczać-lakier dla leniuchów :D
 Ja sięprzymierzam do takiej operacji w wakacje , na moim testowym samochodzie (Opel Astra :mrgreen: )Jak odlezie to szanownych kolegów poinformuję:twisted:

Darus

  • Gość
malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #8 dnia: 23-06-2004, 22:50:24 »
Cytat: Iceman
Darus masz racje z tym ze do malowania takiego trzeba wszystko dokładnie zabezpieczyć a nie kazdy ma na to czas albo umiejentności. A pędzlem to trzeba umieć malować i nie ma róznicy. Kiedyś ci pokarze jak to wygląda.


Ok chetnie zobacze :-)

Ja kiedys w VW Lupo zdjalem porpstu zaciski i pomalowalem pistoletem... :>

FAWORYT

  • Gość
malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #9 dnia: 24-06-2004, 00:41:03 »
Bierz Motip w sprayu.Trwały i łatwy w nakładaniu.

Kabe

  • Gość
malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #10 dnia: 24-06-2004, 00:43:53 »
Od 4 lat farba trzyma sięzacisków w moim aucie, tą farbą jest Hamerite - polecam.

Bisua

  • Gość
malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #11 dnia: 24-06-2004, 10:16:49 »
Ok faworyt spróbuje Motipa

Kasia Piotrek

  • Gość
malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #12 dnia: 24-06-2004, 23:57:19 »
Ja pomalowałem farbą proszkową .

CarinaGTI

  • Gość
malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #13 dnia: 29-06-2004, 01:12:26 »
Odradzam MOTIPA w sprayu! (malo trwaly jak i po czasie bedzie płowiał kolor, mało precyzyjne nakładanie farby -spray)

FOLIA TEC lub DUPLI-COLOR - zestawy do malowania zaciskow (w sumie to jest jedno i to samo dupli robi dla FOLIA TECa a o 20zł tanszy jest DUPLI)
- sposob nakladania - pedzelek
- wydajnosc - na cztery zaciski (przod i tyl) wystarczylo pol puszki farby
- pamietac o tym aby gumek nie pomalowac!

Na Carince prezentuje sie dumnie jak i trwalosc godna

CarinaGTI

  • Gość
malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #14 dnia: 29-06-2004, 01:19:46 »
Cytat: Chmielu
A co by sięstało jesli byś popryskał Hamerit'em :roll: Podejrzewam,że powinien wytrzymać takie warunki pracy :wink:
 A i nie trzeba doczyszczać-lakier dla leniuchów :D
 Ja sięprzymierzam do takiej operacji w wakacje , na moim testowym samochodzie (Opel Astra :mrgreen: )Jak odlezie to szanownych kolegów poinformuję:twisted:


Odradzam!
Jedynie farba z utrwadzaczem!
Kumpel testowal taka opcje, nie fajnie to wyszlo
Jak i kolor nie ten (powinien byc bardziej bordowy jak w autach seryjnie wyposazonych w czerowne zaciski)

Toyota Klub

malowanie zacisków jaka farba
« Odpowiedź #14 dnia: 29-06-2004, 01:19:46 »