Dobry pomysł, jak najbardziej Mobil S będzie pasował i na pewno będziesz zadodowlony. Mam w domu drugi silnik, który jeździ na Mobil S i bardzo dobrze się sprawuje - hondowski 1,6 VTEC, 230kkm (były wymieniane pierścienie, ale to typowa przypadłość tego motorka).
Możesz śmiało brać filtrona - nie jest to byle noname, w dodatku polska marka, więc trzeba sponsorować własny przemysł
Jeżeli w EP81 jest więcej, to OK, tu akurat po prostu nie wiem, więc nie mówię.
Do szczęk lepiej zaglądaj na lewarku, a nie na pustakach - wygodniej i wciąż bezpiecznie. Ja o stawianiu na cegłach mówiłem oczywiście w wariancie z założonymi kołami - żebyśmy się dobrze zrozumieli :wink:.
Co do częstotliwości wymiany oleju - polecam co 10kkm, niby mówi się o 15 kkm, ale jakoś nie przemawia to do mnie za bardzo. Najlepsze dowcipy, jakie słyszałem, to wymiana oleju co 30 kkm w nowoczesnych dieslach - postęp technologii produkcji i inżynierii chemicznej OK, ale w cuda nie wierzę, a prawa fizyki z biegiem lat jakoś się nie zmieniają (tarcie + warunki termiczne).
Wymiana oleju de facto nie jest droga, a na pewno częstsza oddala wizję generalki silnika, którą oferują za nieproporcjonalnie wyższą cenę...