Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: E-11 problem z paskiem klinowym  (Przeczytany 2081 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

doberman

  • Gość
E-11 problem z paskiem klinowym
« dnia: 11-01-2007, 12:01:18 »
Hej!

Jakiś miesiąc temu byłem na przeglądzie technicznym z swoją Corollką. Został wymioniony rozrząd oraz m.in. pasek klinowy. I tutaj zaczął się problem. Otóż 2 dni po przeglądzie wsiadam rano do auta i słyszę 'świerszcza'. Pasek piszczy w niebogłosy. Podjechałem do tego samego warsztatu, pasek został podciągnięty. Pojeździłem dzień dwa, i ponownie ta sama sytuacja. Ponownie podjechałem do magików i mówię, że sytuacja się powtarza. Naciągnęli go ponownie i znów to samo. Samochód piszczy jakieś 40 sekund po pozostawieniu go na parę godzin, ale piszczy i nie muszę dodawać, że zaczyna mnie denerwować podjeżdżanie do 'speców' dwa razy w tygodniu. Aż mnie korci by podjechać do ASO Toyota i porosić o założenie oryginalnego paska. W czym może być problem?  :oops:

Pozdrawiam!

Offline mechu

  • Toyot Spamer
  • *****
  • Wiadomości: 3044
  • Płeć: Mężczyzna
    • Nawigacje Alarmy CB.
Odp: E-11 problem z paskiem klinowym
« Odpowiedź #1 dnia: 11-01-2007, 15:20:06 »
w jakosci paska albo naciag sie luzuje

doberman

  • Gość
Odp: E-11 problem z paskiem klinowym
« Odpowiedź #2 dnia: 12-01-2007, 07:35:14 »
Kurcze, wydaje mi się że może być i to i to. Pasek jest nowy a był już kilkakrotnie podciągany i dziś znów to samo = poranny świerszcz. Z mechanizmem chyba wszystko w porządku. Wybiorę się tam i poproszę o nowy pasek.

Admin

  • Gość
Odp: E-11 problem z paskiem klinowym
« Odpowiedź #3 dnia: 30-01-2007, 20:37:45 »
Niech zmienią pasek. Miałem ten sam problem, nieoryginalne paski mają czasem problem z ułożeniem na kołach i piszczą, a jak naciąg bedzie za duży to uszkodzisz łożyska w alternatorze.

Toyota Klub

Odp: E-11 problem z paskiem klinowym
« Odpowiedź #3 dnia: 30-01-2007, 20:37:45 »