Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Jaki alternator??  (Przeczytany 1407 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ali-g

  • Gość
Jaki alternator??
« dnia: 27-02-2007, 23:58:08 »
Padł mi alternator w Starletce 1,3 z 93 roku i elektryk powiedział ze spalony. Wiec zacząłem szukać jakiegoś urzywanego ale strasznie cieżko znaleźć. Zacząłem szukać informacji czy pasują alternatory od innych modeli. Ale też nie mogłem znaleźć konkretnej odpowiedzi:( Jakby ktoś mógł mi napisać czy pasują od innych samochodów i od jakich. W Toyotach wiekszość wyglada podobnie ale nie zabardzo się na tym znam wiec proszę o pomoc.

Jumpjet

  • Gość
Odp: Jaki alternator??
« Odpowiedź #1 dnia: 28-02-2007, 20:01:29 »
Rozumiem, ze silnik 2EE...
Popatrz po rozbiórkach na otomoto.pl, nowy w intercars kosztuje 430 (można poszukać nowego taniej, tylko po co  :-P). Co do innych modeli - bodajże rolka po 86 miała też 2EE, więc możesz uderzyć w tym kierunku.
Chyba gdzieś go zalałeś, bo same z siebie rzadko się psują.
Pzdr

ali-g

  • Gość
Odp: Jaki alternator??
« Odpowiedź #2 dnia: 28-02-2007, 20:35:23 »
Nom silnik 2EE. Nie było mnie 2 tygodnie i Starleta stała nieruszana. Po powrocie ją odpaliłem i zobaczyłem dym spod maski od strony właśnie alternatora. Jak go wymontowałem okazało się, że to koło napędzane paskiem (Nie wiem czy ma jakąś swoją nazwę :wink:) stało a pasek zasówał i dym poszedł z paska(tak mi sie wydawało). Elektryk powiedział ze alternator jest spalony, i że może mi go złozyć jakos z innego bo przewinąć sie nie da...Nie wiem o co mu zabardzo chodziło ale krzykną 220-250zł. I teraz myśle co zrobic bo na allegro sprzedają od Corolli i innych. Jakby ktoś mógł napisać numery ze swojego alternatora, tzn. ze swojego bedzie chyba cieżko bez wyjmowania ale może ktoś wymieniał alternator w swojej maszynie i mógłby dać mi jakąś podpowiedz :) 

Offline marekw

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 939
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Jaki alternator??
« Odpowiedź #3 dnia: 01-03-2007, 00:41:07 »
podaj mi vin na priva, zobaczę w epc czy mamy taki sam

Offline marcin

  • Global Moderator
  • ******
  • Wiadomości: 6997
  • Płeć: Mężczyzna
  • W kombi jeżdżą zombie.
    • 3vz.pl
Odp: Jaki alternator??
« Odpowiedź #4 dnia: 01-03-2007, 03:46:25 »
jeśli dobrze odczytałem to numery z 2E-E są : 27060-11320 ( mało wyraźne zdjęcie )

w sobotę obadam numery na alternatorze z 1N

pzdr
3VZ.pl  części, poliuretany, układy hamulcowe, przewody w oplocie, naprawy, poprawki, modyfikacje

NOWE SZYBY PRZEDNIE DO 3gen - http://forum.toyotaklub.org.pl/index.php/topic,42938.msg600148.ht

Offline aw

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 506
Odp: Jaki alternator??
« Odpowiedź #5 dnia: 01-03-2007, 09:06:22 »
numer nie ma znaczenia tak naprawdę, w corrlach były chyba silniejsze. po prostu szukasz takiego co daje min 50A.
Avensis Verso d4d 2002
Hundai Elantra XD 2000

ali-g

  • Gość
Odp: Jaki alternator??
« Odpowiedź #6 dnia: 01-03-2007, 15:10:06 »
Numer rzeczywiście chyba nie ma większego znaczenia. Na jakiejś niemieckiej stronie z częściami wybrałem kategorie Starlet P8 i tam alternatory miały różne numery. Szukam dalej...

Toyota Klub

Odp: Jaki alternator??
« Odpowiedź #6 dnia: 01-03-2007, 15:10:06 »