Witaj,
Na Szwecje 165tyskm to uwaza sie za dotarty samochod. Samochod napewno byl servowany w Toyocie. Gwarancja obejmuje silnik do 150tyskm, a elektronike do lat 8-miu.Toyoty na ogol sa eksploatowane w Szwecji na Mobil No-1 5W-50 lub 0W-50. Zuzycia zadnego silnika napewno niema,jesli chodzi o zespoly jezdne to spodziewaj sie servisu przy 200.000km, przy ktorych sie (dobre czy zle) robi nastepujace wymiany,gumy ochronne przegubow zewnetrznych na ósiach napedowych (manszety),wymiana wszystkich amortyzatorow lacznie z nogami (Mc Pherson), wymiana wszystkicjh plynow; chlodzacy,hamulcowy ,wspomagania. WYMIANA PASKU ROZRZADU I NAPINACZA.Wymiana oleju w silniku i filtrow powietrza , oleju. w skrzyni biegow. Swiece.Smarowanie wszytkich zawiasow w drzwiach, zamkow; stacyjka,uzywa sie oliwki teflonowej do zamklow stacyjki i drzwiowych.
Przy silniku smaruje sie cieglo od gazu rowniez teflonem.Tutaj sie wymienia rowniez wszystkie paski wieloklinowe,wspomagania i alternatora.
teraz wiesz ze bedziesz podnosil maske tylko do wymiany oleju co 10 lub 15 tys.km. az do 300 tyskm. Potem do 400 tys km.
Warto kupic auto jest zadbane. To kosztuje klient placi ale nigdy nie staje i wzywa pomocy.Dlatego Toyota ma pierwsze miejsce na swiecie pod wzgledem niezawodnosci. Toyoty Camry w Szwecji w wogole niema w anonsach ani na internecie a jak sie pokaze to na ogol wisi 10minut.Auto napewno jest nie bite,poniewaz auto kraksowane jest zabierane przez ubezpieczenie i zlomowane nie wolno dopuscic po naprawie do ruchu. Oczywiscie mowa o ciezkim rozbicu np przod lub tyl naruszone poprzecze wzmocniemnia lub podluznice. Stluczki jak lampa lub blotnik sie nie licza.
Za dopuszczenie takiego pojazdu po naprawie do wywozu za granice grozi wiezienie
, zreszta wielu rodakow sie przekonalo o tym.
Reasumujac te wywody krotko bierz i sie nie zastanawiaj dobry interes.
Pzdr.Camry 2.2