generalnie chodzi o to ze zenony sa dwa rodzeaje - z tego c mi wiadomo (mowa o H4) 60/55 W (ktore niestety fajnie wygladaja ale gorzej od fabryki swieca) i 100/90 W (ktore dobrze wygladaja, fajnie swieca, tylko czasem pala instalacje i nie maja atestu - ale to aqrat malo istotne...)
a czasami tylko palą całego Yarisa.
Dżiz, już to widzę: taki mądrala pakuje 100-watową żarówkęto leci bezpiecznik. No to wkłada bezpiecznik na większy prąd znamionowy. No i żarówka sięświeci ale kabelki których mądrala oczywiście nie zmienia też sięświecą...
Dla ułatwienia dodam, że alternator, przewody, gniazda lamp i zabezpieczenia są dobrane na prąd dla mocy max. jak fabryczna żarówka czyli 55/60 W. Teraz ładujesz tam dwukrotnie większy odbiór to całość ("zwatowane" bezpieczniki) będzie sięfajczyć jak instalacja elektryczna w melinie gdzie grzeje sięsprężyną wetkniętą w gniazdko.
Sugerujęprzemyśleć doświadczenia Tomka - bezpieczne i kompetentne (źródło światła o tej samej mocy co znamionowo ale znacznie berdziej efektywne).