Autor Wątek: SIENNA  (Przeczytany 40883 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline marcin

  • Junior Administrator
  • Toyot Spamer
  • ******
  • Wiadomości: 8180
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3vz.pl
Odp: SIENNA
« Odpowiedź #30 dnia: 16-10-2017, 00:09:28 »
Dziękuję A czy możesz rozwinąć Dlaczego nie chciałbyś silnika który jest o te parę koni mocniejszy, ma łańcuch rozrządu i hydrauliczna regulacja luzu zaworowego nawet jeśli 3.3 ma legendarna trwałość?

Właśnie z powodów, które wymieniłeś, głównie dlatego, że to już jest "nowa jakość Toyoty", której ja nie kupuję. Chcesz mocny silnik - idź w UZ'y, bo GR:

- ma łańcuch, który wprawdzie nie ma tendencji do rozciągania się po 50kkm, ale za to zębatki na wałkach lubią lecieć
- o tej hydraulicznej regulacji sobie poczytaj, jak pięknie nie trzyma luzów i jakie ludzie tańce odprawiają przy tym
- piston slap
- pompy wody o wątpliwej wytrzymałości, a żeby ją wymienić, to pół silnika do rozbiórki (powodzenia pod maską w Siennie)
- o przewodach olejowych już chyba każdy słyszał (fajnie się wymienia :D)
- ciągle sypiące się cewki
-  inne drobnostki, które potrafią skutecznie obrzydzić ten "kilka koni mocniejszy silnik"

No i często połączony z nim problem o nazwie U660e/f.

Moim zdaniem jak chcesz Siennę, to znajdź taką z 3MZ'em i U150e/f.

To już jako-tako jedzie, skrzynia jest jeszcze całkiem fajna, a 1/3MZ jest takim śmiesznym silnikiem, który ominęły wszelkie wady i niedoróbki.
3VZ.pl



Offline wito

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 132
  • Płeć: Mężczyzna
    • auto-niemcy
Odp: SIENNA
« Odpowiedź #31 dnia: 16-10-2017, 09:37:26 »
Jestem zaskoczony, przetrzepalem amerykanskie fora i o niczym takim nie slyszalem, sienna pozostaje (w kazdej budzie) najbardziej niezawodnym vanem na tamtym rynku. Niemniej dzieki za te cenne wskazowki. Nie wiem, ktore generacje sienny uzywales, ale moze zechcialbys dla mnie skomentowac ta oferte z 1998 roku, auto wydaje sie niesamowicie dobrze utrzymane? Orientujesz sie, czy jest mozliwosc sprawdzenia sytuacji z mulem bez rozbierania silnika?

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=244038043&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=30&maxPrice=23000&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&fnai=prev
auto-niemcy.prv.pl

Offline marcin

  • Junior Administrator
  • Toyot Spamer
  • ******
  • Wiadomości: 8180
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3vz.pl
Odp: SIENNA
« Odpowiedź #32 dnia: 16-10-2017, 23:29:45 »
Sienna jak Sienna, poraża prostota niektórych rozwiązań. Jak na auto rodzinne, to oczekiwałbym jednak czegoś więcej, ale to, co tu jest przynajmniej będzie działać do końca świata i jeden dzień dłużej, więc to jest spora zaleta ;)

Jest możliwość, wystarczy zdjąć jedną pokrywę zaworów, inaczej nic nie zobaczysz.

Jeśli Ci się nie pali z zakupem, to szukałbym kolejnej, również kanadyjskiej, ale XLE.

3VZ.pl



Offline skodan

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: SIENNA
« Odpowiedź #33 dnia: 17-10-2017, 12:23:18 »
- o przewodach olejowych już chyba każdy słyszał (fajnie się wymienia :D)

Co masz na myśli, że fajnie się wymienia?
Akurat wymieniałem w swojej 2GR-FE przewody do VVTi i chłodnicy oleju bez większych problemów - nawet nie trzebabyło rozpinać kolektora wydechowego jak na manualu z RAV4.
_____________________
Sienna 2GR-FE
Auris 1ND-TV


 

Beesafe.pl