Może o to chodzi:
1. Na początek odkręcamy korek spustu oleju i czekamy.
2. Zdejmujemy miskę olejową. Nie jest to konieczne jeżeli wymieniamy tylko olej, jednak więcej go wtedy spłynie.
3. Przykręcamy miskę olejową z powrotem, przykręcamy korek i nalewamy olej przez bagnet (około 2l)
4. Po przejechaniu około 30 km wylewamy jeszcze raz i zdejmujemy miskę.
5. Odkręcamy filtr (znowu spłynie troche oleju) i zakładamy nowy. Nie trzeba wymieniać go przy każdej zmianie oleju, ja wymieniłem okazało się że był jeszcze fabryczny:)
6. Zdejmujemy starą uszczelkę z miski olejowej. Tu chyba było najwięcej roboty, stara uszczelka była twarda i trzeba było ją zeskrobywać.
7. Zakładamy nową uszczelkę i przykręcamy miskę.
8. Dokręcamy śruby z wyczuciem, uszczelka jest z korka i nie potrzeba kręcić srub z całej siły.
9. Przykręcamy korek i znowu nalewamy 2 litry.
10. Po przejechaniu paru kilometrów sprawdzamy ilość oleju, ewentualnie dolewamy.