Robisz tak, jak przy standardowej procedurze sprawdzania kodów.
Kluczyk w ON, włączasz O/D, żeby świecił na desce, zwierasz w gnieździe diagnostycznym TE1 i E1.
Następnie patrzysz, co lampka O/D wymruga.
Możesz mieć :
42 - czujnik prędkości ( vss )
62 - zawór elektromagnetyczny nr 1
63 - zawór elektromagnetyczny nr 2
64 - zawór elektromagnetyczny SL ( cokolwiek to oznacza )
Podejrzewam, że może też wyrzucić różne inne ciekawostki, ale najzwyczajniej w świecie nigdy się tym nie interesowałem.
Przy okazji od razu mówię, że nie diagnozowałem ( jeszcze ) automatixa, i wszystko, co piszę, to teoretyczne rozważania, oparte o serwisówkę do A140e.
Z fantów, które najlepiej wpływają na wszelkie dolegliwości skrzyni automatycznej, to ( w kolejności ich ważności ) :
- skrzynia manualna, wraz z kołem machowym i sprzęgłem
- pedał i pompka sprzęgła, wraz z wysprzęglikiem
- pedał hamulca z manuala
- lewarek z cięgłami i obudową
- ECU od manuala + lekka rzeźba w wiązce ( sekwencyjny wtrysk w automacie, i półsekwencyjny w manualu )
- trochę narzędzi i umiejętności
- wolny weekend
Zajrzyj sobie tu, w folderze Camry załadowałem Ci serwisówkę do A140e. Pobaw się, to może znajdziesz przyczynę niedomagań.
http://chomikuj.pl/marcinmpzdr