Chciałbym zaprezentować moje światła do jazdy dziennej Hella LedayLine.
Zdemontowałem zderzak, a potem odkręciłem od niego te czarne plastiki z halogenami. Te światła Hella są bardzo duże musiałem przycinać, rozcinać ten plastik do tego ciołem też zderzak w tych otworach, żeby można było je jakoś umieścić. Mimo to idealnie nie da się ich zamontować tak jak bym tego chciał. Efekt taki jak na zdjęciu, nie jest źle, myśle że jak włącze światła to i tak nikt nawet w to miejsce nie spojrzy bo by oślepnął
. Widziałem te Hella na Alfa Romeo kiedyś i powiem szczerze tak dawało po oczach że patrzeć nie można było, z tym że w tej Alfie nie było miejsc i były zainstalowane na grillu, co wg mnie estetycznie tak średnio wyszło. O wiele lepij wygląda po bokach, to miejsce jest idealne, choć żeby je zamontować naprawdę trzeba było się namęczyć. Jak bym je bardziej wysunął do przodu ( co wydawało mi się że dam radę jak podetnę jeszcze to jednak ten czarny plastik między otworem górnym a dolnym tak się wyginał że nie chciał wejść między te dwa otwory w zderzaku. Nie było potrzeby mocowania ich za pomocą śrub itd. bo sam docisk tego czarnego plastiku do zderzaka ( a między tym lampa) był na tyle mocny że nie trzeba było nic doręcać, zreszą te lampy mają 2 otwory tylko z tyłu na śruby, z boku nie ma.
Każdemu kto chce kupić markowe DRL polecam to
www.neoled.info/DRL.pdf strona 13. Jutro będę miał podłanczane DRL o 16 , dziś elektryk był zbyt zajęty. Wg mnie in-pro są najlepiej dopasowane rozmiarowo do T25, hella te które mam, uważam że nie są idealnie spasowane z nadwoziem, ze względu na rozmiar. Philips wg mnie to najlepsze "markowe i budżetowe" rozwiązanie. Jutro zdjęcia!