Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Zdjęcia, filmy, publikacje - Camry w stanie fabrycznym  (Przeczytany 11120 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline carinae20gli

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 111
Odp: Zdjęcia, filmy, publikacje - Camry w stanie fabrycznym
« Odpowiedź #15 dnia: 07-05-2018, 18:28:28 »
Crash testy Camry różnych generacji z lat 2002 do 2018 (od XV30 do XV70).

https://www.youtube.com/watch?v=b3JiWuuy3JM

Przy zderzeniu czołowym, wydaje się, że najlepiej wypadła Camry XV30 (z 2002r.), tj. drzwi przednie nawet nie zniszczone, a zniszczenia kończą się przed przednią szybą.
Wszystkie późniejsze generacje (łącznie z tą z 2018r.) mają zniszczone drzwi przednie, przednią szybę i dach.
Najgorszy wynik ma Camry XV50 z 2012r., tj. przełamała się w połowie.

Ocena całościowa:
XV30 z 2002r. ma wynik dobry
XV40 z 2007r. ma wynik dobry
XV50 z 2012r. ma wynik słaby
XV70 z 2018r. ma wynik dobry
« Ostatnia zmiana: 07-05-2018, 18:36:35 wysłana przez carinae20gli »

Offline Robsajson

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 370
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zdjęcia, filmy, publikacje - Camry w stanie fabrycznym
« Odpowiedź #16 dnia: 07-05-2018, 23:26:05 »
Toyota się nie rozwija w tym aspekcie.Roczniki poniżej 2000 roku, lepiej dawały sobie radę. Volvo poszedł w drugą stronę przez co prawie zbankrutowało, wypuszczając niezawodne i niezniszczalne modele 740,V70,850 i pochodne.Wypuścili modele 440,460, 940 i V40.Gniotło się to strasznie.

Offline Luchow

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zdjęcia, filmy, publikacje - Camry w stanie fabrycznym
« Odpowiedź #17 dnia: 14-06-2018, 08:47:04 »
No nie do końca tak to wygląda. W 2012 r IIHS wprowadził nowy rodzaj testu zderzeniowego - tzw. Small Overlap - gdzie samochód uderza w sztywną barierę 25% szerokości przodu. Wcześniejsze testy to bariera odkształcalna i 40% szerokości przodu (podobnie jak w Euro NCAP). Ten nowy test jest nieporównanie bardziej wymagający, bo w samochodach które nie były pod niego projektowane bariera potrafi ominąć podłużnice i cała siła uderzenia idzie w słupek A i próg, czego skutki widać w teście Camry 2012. Toyota wypada naprawdę nieźle jak chodzi o postęp w wynikach testów zderzeniowych, paru renomowanych europejskich producentów, których auta mają opinię bardzo bezpiecznych, długo miało problemy z dostosowaniem konstrukcji do tego crash testu.

Toyota Klub

Odp: Zdjęcia, filmy, publikacje - Camry w stanie fabrycznym
« Odpowiedź #17 dnia: 14-06-2018, 08:47:04 »