ASO tez ma magazyn, a magazyn ma magazynierów, a magazynierzy mają odpowiedzialność czasami i spisy z natury. Krótko, stany magazynowe muszą się zgadzać w teorii, w praktyce to tez zależy od serwisanta ile mu się naleje, bo zwykle nie jest to konewka a pistolet z liczydłem.
Nie wszędzie mają liczydła , nie wszędzie przeliczają jak beczka pusta ile to powinno z tego przeglądów wyjść , a i tak potem przyjdzie inwentaryzacja i straty muszą być jakieś ,bo to płynna materia. Robią to na szybko ,więc raczej zawsze oliwy ciut mniej , nie czekają jak silnik wystygnie ,a przy ciepłym stan jest lekko większy . Po za tym ,po zalaniu odpalają aby w filtr wleciało i potem tylko chwila i bagnet , ostatnio po takiej operacji w innym aucie dolałem 200 coś ml ,na bagnecie to 0.5cm . W tamtym aucie musiałem sam sprawdzić ile się mieści oleju między MIN a MAX na bagnecie , bo ta dana nie specyfikowana .Wszystko po to ,by wiedzieć przy ubytku ile zawiera się ml oleju na odcinku 1mm na bagnecie . No i okazało się ,że komunikat przy każdym odpaleniu na zegarach Oil Good zmienia się na Bad ,nie tylko jak oliwy stan MIN , raczej ten system polega na ciśnieniu oleju . Oczywiście w tym zawierać się może za mała jego ilość , ale i praca pompy , płynność oleju , drożność kanałów itp. itd.