Pojęcia zapewnie nie masz bo na nich nie jeździłeś
W tym właśnie rzecz, że Ty nie rozumiesz iż nie trzeba na "nich" jeździć. To doświadczenie nie jest do niczego potrzebne.
Na torach nie jeżdże.
Ja też, ale co ma piernik do wiatraka. Czy na torze czy na ulicy zawsze topowa opona sezonowa w w sezonie będzie lepsza od topowej wielosezonowej.
Tą gumę Michelin Primacy 3 nie wyprzedziła żadna inna letnia w testach ADAC na rok 2018 o takim rozmiarze jakie są montowane w Aurisie. Różnice nie mają nawet metra a Ty biadolisz i metry z pupy wyciągasz. Dokształć się a później się wypowiedz.
Przepraszam, słabo u mnie z niemieckim. Możesz podać linka do tego "metra", bo nigdzie nie widzę:
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/reifen/sommerreifentest-2018/Widzę, że w rozmiarze 175/65/14 różnica sięga 10m.
Nie mniej jednak primo, to opony ze średniej półki, secundo, jest tam jakaś wielosezonówka?
Dokształć się a później się wypowiedz.
So hat in der 175er-Größe der Continental PremiumContact 5 einen um nahezu 10 Meter kürzeren Bremsweg (42,7 Meter aus 80 km/h auf nasser Fahrbahn) als der Letztplatzierte, der Sava Perfecta, mit 52,2 Metern.