A jak ma inaczej jeździć
na pewno nie po łukach skoro już z silnikiem 1.5 przód dość mocno wyjeżdża, a tył jest mało przewidywalny gdy brak kanapy i zapasu. Nawet po odpowiedniej korekcie zawieszenia otrzymujemy auto z fatalnie wręcz rozłożoną masą.
Udało mi się znaleźć przydatne info odnośnie mas silników:
1nz-fe- 85kg
2zz-ge- 115kg
4a-ge- ~120kg
4e-fte- ~80kg
Jak widać jest przepaść, bo jak inaczej nazwać dodatkowe 20-30kg? Owe 30kg odjęte z tyłu zmieniają prowadzenie auta diametralnie, nie wyobrażam sobie by można było dodać je z przodu..
Jeśli chcesz znać moje zdanie abeber- do jazdy na wprost to chyba spoko pomysł
na zakręty i na co dzień- lypa. Jedynie wyjście to jakiś boost albo swap na lżejszą jednostkę- choćby na wspominane w dyskusji na yarisclub.uk 4efte