moim zdaniem tak. Jak jeżdzi się typowo miejsko w relacji praca-dom wyjdzie 0l/100 km, pod warunkiem, że nie zrobisz więcej niż te 24 km na raz. To nie ejst auto elektryczne stricte, jak np. Peugeot iOn. Ale za to mozesz go uzytkowac normalnie w trasie. Tam spalanie wyszło jak zwykłej hybrydy Priusa, równe 5l, ale leciałem dość szybko ok. 150 km/h na sporym docinku, wiec 5l to niezly wynik. Idea takiego auta to jednak oszczednosc w miescie i przede wszystkim noiska emisja spalin, hałasu. Jezdzilem tez iON czy Mitsubishi i-MIEV - w porównaniu do nich Prius to normalny kompakt, ktorym mozna jechac gdzies dalej i nie kosztuje tak chorrendalnie jak one. Nie twierdze ze te 135 tys. zł (tyle podobno ma kosztowac) to mało, ale tu juz mozna zaczac zastanawiac sie jak ktos jezdzi sporo po miescie, czy ma sens takie auto.
EDIT: mówimy tu o 2,1l/100 km, a nie na 10 km. W sumie na miescie zrobilem ok. 350 km, jak codziennie ladowalem auto wieczorem z gniazdka mialem powtarzalbny wynik w okolicach 2,1 litra. oczywiscie jakbys jechal non stop 100 km w miescie wyszloby ci ok 2,5 l, tak jak Anglikom w tescie. Jak bateria rozladuje sie po tych 20 paru kilometrach, potem jedziesz jak autem hybrydopwym ale w warunkach miejskich bateria laduje sie ponownie po kilku kilometrach i znow mozesz jechac na pradzie, dl;atego wyszlo im 2,49 l/100 km