Autor Wątek: [Yaris I 2003] Montaż wejścia Line out w seryjnym cd player.  (Przeczytany 4655 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline querke

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 7
Witam serdecznie.
     Na początku pragnę przywitać wszystkich forumowiczów, gdyż jestem nowy w waszej społeczności.

      Jestem szczęśliwym posiadaczem Toyoty Yaris 1.3 ('03 r.) po FL. Dokładnie nie znam oznaczenia wersji. Posiada odtwarzacz CD, klimatyzację, elek. szyby, 4 poduszki, sterowanie radiem z kierownicy.

     Po przeszukaniu forum na którym się znajdujemy oraz po użyciu "googla" mogę powiedzieć ze nie znalazłem potrzebnych mi informacji na temat montażu wejścia Line out do którego chciał bym podłączyć "jacka" z moim odtwarzaczem MP3. Wiem że takie wejście było montowane w Yaris II  obok hamulca ręcznego.

   Moje pytanie: Czy jest możliwość rozebrania kokpitu i montażu kabla z wejściem Line out do oryginalnego radia CD? Jeśli tak to poprosił bym o jakieś wskazówki dotyczące tego problemu. Chyba, że dokładnie ten sam temat był już gdzieś poruszany, a ja nie potrafię używać opcji "szukaj".

Z góry dziękuję za pomoc.


Offline kafara1

  • Toyot Zmotoryzowany
  • ****
  • Wiadomości: 1508
  • Płeć: Mężczyzna
    • Pogwarancyjna naprawa i konserwacja okien marki SCHUCO

Offline querke

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 7
Odp: [Yaris I 2003] Montaż wejścia Line out w seryjnym cd player.
« Odpowiedź #2 dnia: 04-04-2012, 18:13:53 »
Ulala... za tę cenę to wolał bym się skusić na nowe radio, które samo w sobie ogarnia mp3  :).

Czy wykonanie przeróbki o której pisałem wyżej jest technicznie niewykonalne?

Offline kafara1

  • Toyot Zmotoryzowany
  • ****
  • Wiadomości: 1508
  • Płeć: Mężczyzna
    • Pogwarancyjna naprawa i konserwacja okien marki SCHUCO
Odp: [Yaris I 2003] Montaż wejścia Line out w seryjnym cd player.
« Odpowiedź #3 dnia: 04-04-2012, 18:20:34 »
nie da się tego rozwiązać prostym kablem niestety, konieczny jest adapter który swoje kosztuje