Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Najwyższej klasy oleje Millers Oils, Amsoil filtry MANN, KNECH oraz hamulce EBC  (Przeczytany 38161 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Croom

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1244
  • Płeć: Mężczyzna
Witam,

Szanowni koledzy i koleżanki,

Z ogromną przyjemnością chciałem zaoferować dla wszystkich klubowiczów , pasjonatów toyoty rewelacyjne najwyższej klasy oleje firm Millers Oils, Amsoil w specjalnych cenach klubowych.
Millers Oils jest producentem najwyższej klasy olejów całkowicie w pełni syntetycznych a ja jstem jego certyfikowanym dystrybutorem.
Oleje które mają zastosowanie w najbardziej wymagajacych zastosowaniach, rajdach WRC oraz wszystkich tradycyjnych zastosowaniach oraz autach klasycznych.

Adres do wyszukiwarki olejowej Millers Oils:


http://www.millersoils.co.uk/whichoil.asp

Oczywiście służę tutaj radą, pełnym wsparcie merytorycznym jak zwykle zawsze kiedy ktoś chciałby dobrać optymalny najlepszy olej pod konkretny silnik, skrzynie.
Pytajcie w tym wątku o wszystko co chcecie


Ponadto najwyższej klasy światowej filtry marki MANN oraz KNECHT również w doskonałych klubowych cenach.

Na koniec cały asortyment układów hamulcowych EBC również w specjalnych klubowych cenach.

Cały asortyment olejów znajdziecie tutaj:

http://zmienolej.pl/index.php?page=shop.browse&category_id=1&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=2


Jeśli chodzi o filtry MANN-a zapraszam do wyszukiwarki :


https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=1&ktlg_lang=1&ktlg_01_fzart=1&ktlg_01_fzkat=0&ktlg_01_mrksl=43&ktlg_01_mdrsl=15&ktlg_c001_flag=1


Filtry KNECHT:


http://217.6.60.45/mahle/_action/Controller.jsp?fahrzeugid=8952&folder=fahrzeug&actionMethode=fahrzeugDetail



O hamulcach EBC kilka zdań:

Klocki hamulcowe ULTIMAX o wysokim współczynniku tarcia przeznaczone do samochodów osobowych, w tym modeli typu van i SUV (4x4)

Czarne klocki EBC wykonane są z najwyższej jakości materiałów ciernych, spełniających wymogi norm bezpieczeństwa hamulców ECE R90 i jako takie stanowią doskonały zamiennik klocków montowanych fabrycznie – a przy tym za znacznie mniejsze pieniądze. Produkowane z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką BRAKE-IN, zapewniają niezwykle krótki czas docierania (w Europie tylko określone warianty mają podkładki).
Nie pozwól, aby niższa cena zamiennika przesłoniła Ci ten doskonałej jakości produkt, który zatrzyma Twój samochód równie sprawnie, jak klocki oryginalne, a przy tym szybciej niż większość innych dostępnych na rynku. Wspaniałą zaletą klocków EBC jest ich zdolność do całkowitej eliminacji szarpania przy hamowaniu – po 450-600 km przebiegu praktycznie KOMPENSUJĄ szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Nominalny współczynnik tarcia 0,46, przy minimalnym ścieraniu tarcz hamulcowych oraz pyleniu na poziomie części oryginalnych.

Zmniejszone ścieranie tarcz hamulcowych
Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materiałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa może przetrwać dwa komplety klocków, co daje znaczące oszczędności. I wcale nie oznacza to, że klocki EBC zużywają się szybciej.



GREENSTUFF

DOSKONAŁE KLOCKI HAMULCOWE DO ZASTOSOWAŃ TUNINGOWYCH W SAMOCHODACH O MOCY DO 200 KM. WYRAFINOWANA JAZDA ULICZNA.
Przeznaczone do wymagających warunków jazdy miejskiej, charakteryzują się podwyższoną skutecznością hamowania aż do 600°C. Klocki hamulcowe EBC Greenstuff wyróżnia wysoka początkowa siła hamowania, dająca kierowcy poczucie pewności od pierwszego naciśnięcia pedału hamulca. Można by powiedzieć że nie ma czegoś takiego jak niepylące okładziny cierne. Istotą działania hamulców jest wytwarzanie pewnych ilości pyłu, co pozwala uniknąć wibracji tarczy hamulcowej (tzw. shimmingu). Pylenie klocków hamulcowych jest nasilone w okresie ich docierania, szczególnie w przypadku zużytych tarcz hamulcowych. W porównaniu z większością innych, klocki EBC Green Stuff generują mniejsze ilości pyłu i jest on łatwiej zmywalny. Nominalny współczynnik tarcia 0,55. Do cięższych i szybszych samochodów oraz tych wyposażonych w silniki o mocy przekraczającej 200 KM stanowczo zalecamy produkty z serii Redstuff, które wyróżniają się jeszcze mniejszym pyleniem.




REDSTUFF

Są dwa powody, dla których nasi klienci kochają klocki Redstuff. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku WSZYSTKICH INNYCH klocków. Po drugie, już gdy są zimne hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej.

Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien z tworzywa KevlarŸ wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi nieceramicznymi) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu.

W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego hatchbacka z prędkości 160 km/h na odcinku o 13 metrów krótszym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia 0,5 przy obniżonej o około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, są również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.
Idealnie spisują się w ostrzej eksploatowanych silnikach np. w 2ZZ-GE wystepujących w kilku modelach Toyoty.



SUV 4x4

Doskonałe rozwiązanie dla modeli terenowych z napędem 4x4 oraz SUV i Off Road. Przeznaczone do ciężkich warunków eksploatacyjnych klocki hamulcowe Greenstuff 6000 cechuje nieco niższy współczynnik tarcia niż ich odpowiedniki z serii 2000 (średni współczynnik tarcia 0,45), za to wykazują się one dłuższą żywotnością i większą odpornością na typowe dla warunków terenowych czynniki, takie jak kurz, piach, błoto itp. Wykazują się niezwykle niskim wskaźnikiem ścierania tarczy hamulcowej oraz ponadprzeciętną trwałością.




TARCZE HAMULCOWE :

TARCZE GŁADKIE

Doskonałej jakości zamiennik seryjnie produkowanych tarcz, o dużo większej wytrzymałości i skuteczności hamowania. Tarcze, są w całości produkowane z jednego kawałka stali w Wielkiej Brytanii lub w Niemczech (obecnie produkcja poszerzona została o kolejne kraje np. Japonia, Włochy). Specjalnie opracowana technologia oraz dobór komponentów, pozwalają na bezproblemowe oraz długie użytkowanie tarcz. Ich wytrzymałość powoduje że, mogą współpracować nawet z klockami serii RED STUFF (czerwonymi), YELLOW (żółtymi) oraz BLUE (niebieskimi).



TURBO GROOVE

Poszerzona łukowata szczelina wzmaga przepływ chłodnego powietrza, powodując obniżenie temperatury klocków i tarczy hamulcowej, równocześnie odprowadzając pył, brud i gorące gazy lepiej niż prosta, która może wypełnić się rdzą i stać się nieefektywna. Nawiercone otwory odprowadzają gazy powierzchniowe przy hamowaniu z dużej prędkości jednocześnie nie osłabiając struktury tarczy jak przy wierceniu na wylot, co zmniejsza szansę uszkodzenia tarczy po długim użytkowaniu.



USR

Nowa seria tarcz hamulcowych USR jest dostępna do wybranych modeli samochodów, oferujac znacznie cichsze hamowanie niż tarcze Turbo Groove, oraz zabezpieczenie przed korozją dzięki nowej technologii powlekania tarcz hamulcowych. Są to standardowych rozmiarów zamienniki oryginalnych części zamiennych w kolorze czarnym, poddane kosmetycznym nacięciom powierzchniowym, które dają sporo korzyści znacznie przyspieszając oczyszczanie i osuszanie się tarcz, oraz redukcje ciśnienia gazów pod klockami.



Wszelkie pytania proszę kierować na biuro@zmienolej.pl +48 692 452 522

Oczywiscie prowadzę normalny sklep co za tym idzie wszystko co sprzedaje jest objete gwarancją jakości oraz źródła pochodzenia.

Zapraszam serdecznie wszystkich do mojej oferty.

Czekam na zapytania które piszcie w tym wątku a ja postaram się stanąć na wysokości zadania i odpisac każdemu, doradzić

Pozdrawiam serdecznie

Piotrek
« Ostatnia zmiana: 14-06-2012, 09:41:44 wysłana przez Croom »
Pozdrawiam serdecznie
Piotr Dziektarz
www.zmienolej.pl

Offline Swoop

  • Administrator
  • ******
  • Wiadomości: 4977
  • Płeć: Mężczyzna
  • ... ten dobry Admin
    • Paweł M. - blog osobisty ;)
to ja poproszę o olej do mojej Mazdy 6, GY, 2.0 CiTD, 121KM, 2003, syntetyk. Co polecasz?
Paweł

Yarek:   

Gotowanie? http://gotujesie.pl

Offline Croom

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1244
  • Płeć: Mężczyzna
Dziękuje za zapytanie.

Ma być olej pełno syntetyczny ?
Co masz w tej chwili zalane i w jakiej kondycji jest silnik oraz co ważne notujesz jakies ubytki oleju ?

Jakie interwiały przewidujesz ?

Czekam na odpowiedz

Pozdrawiam serdecznie
Pozdrawiam serdecznie
Piotr Dziektarz
www.zmienolej.pl

Offline Swoop

  • Administrator
  • ******
  • Wiadomości: 4977
  • Płeć: Mężczyzna
  • ... ten dobry Admin
    • Paweł M. - blog osobisty ;)
olej syntetyczny, wymieniam co roku. Obecnie rocznie robię ok 15kkm i oleju nie ubywa.
Przelatane 158kkm a zalana obecnie mazdowska Dexelia 5W30
Paweł

Yarek:   

Gotowanie? http://gotujesie.pl

Offline Croom

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1244
  • Płeć: Mężczyzna
Ja bym polecił produkt z Millersa XF Longlife 5W30 C2.
To całkowicie syntetyczny olej spokojnie wystarczy na 15 000km w skali roku.

Czy zrobić Ci kalkulacje z filtrami MANN , KNECHT ?

Pozdrawiam
Pozdrawiam serdecznie
Piotr Dziektarz
www.zmienolej.pl

kuraney

  • Gość
Do Swoop:
Jeśli jest wszystko w porządku z mazdą to nic nie kombinuj z tym olejem,pozostań przy dexelii-bo można sobie narobić problemów

Offline marekw

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 954
  • Płeć: Mężczyzna
Jeśli jest wszystko w porządku z mazdą to nic nie kombinuj z tym olejem,pozostań przy dexelii-bo można sobie narobić problemów
a czemu ??

kuraney

  • Gość
Jeśli jest wszystko w porządku z mazdą to nic nie kombinuj z tym olejem,pozostań przy dexelii-bo można sobie narobić problemów
a czemu ??
bo po takim zabiegu w mazdzie 6 mojego kolegi-olej zaczął mu przybywać(zmienił olej  na teoretycznie lepszy) problem znany jeśli chodzi o diesle w mazdzie 6.
« Ostatnia zmiana: 23-06-2012, 11:08:53 wysłana przez eddie »

Offline paba

  • Toyot Spamer
  • *****
  • Wiadomości: 5294
  • Płeć: Mężczyzna
Do Swoop:
Jeśli jest wszystko w porządku z mazdą to nic nie kombinuj z tym olejem,pozostań przy dexelii-bo można sobie narobić problemów

hahaha :laugh: Dexelia (Total) ma patent, po całej reszcie oleju przybywa :laugh: przecież to się kupy nie trzyma <zalamka>

do Crooma :

1) Nissan Qashqai 2.0 mr20de benzyna wymiana co 15kkm, emeryckie tempo jazdy, nic nie znika

2) VW Golf mk5 1.6 benz. 102 km (silnik jak w mk4, Skodzie Octavii, Audi A3 - ten prosty), wymiana też co 15kkm

także oleje longlife niekoniecznie, co polecasz? chodzi mi o wariant raczej ekonomiczny ;)
« Ostatnia zmiana: 23-06-2012, 11:22:15 wysłana przez paba »
TIIDA '09

Offline Croom

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1244
  • Płeć: Mężczyzna
Dziękuję  Panowie.

Paba:

1. Nissanek mamy dwa oleje na tą chwilę bardzo wysokiej klasy.
  Na czym obecnie jeździ to autko , chodzi o markę oleju i jego klasę lepkosci ?

Z tanszych alternatyw jest bardzo dobry olej oparty na 70% pełno syntetcznnej zawartości bazy olejowej o nazwie XSS 5W30 alternatywą drugą jest topowy pełny syntetyk XF Longlife 5W30 C3.
Tam wchodzi ponad 4L więc pasuje wlać 5L
Pierwszy olej :

http://zmienolej.pl/oferta.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=129&category_id=4&keyword=xss

Drugi olej:

http://zmienolej.pl/oferta.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=67&category_id=4&keyword=xf+longlife+c3

2. Golf
Również pytanie o zastosowany olej , jego ewentualne ubytki.
Tutaj wariant bardziej ekonomoiczny to Trident 5W30 spełniający 504.00/507.00

Oto on.

http://zmienolej.pl/oferta.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=69&category_id=4&keyword=trident

Jeśli byłbyś zainteresowany jakimiś filterkami z MANN-a , KNECHT-a to daj znać .

Na prov-a podaję ceny za oleje .
Filtry również mogę skalkulować szybko.


ZObacz jak Tridenta testował pewien Koreanczyk w Hyundaiu:

MILLERS TRIDENT Longlife 5w30 & Hyundai Santa Fe


Bardzo dobry olej w bardzo dobrej cenie do tego spokojnie na 20-30 000km oparty na całkowicie pełnosyntetycznej bazie olejowej.

Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.
Pozdrawiam serdecznie
Piotr Dziektarz
www.zmienolej.pl

Offline Swoop

  • Administrator
  • ******
  • Wiadomości: 4977
  • Płeć: Mężczyzna
  • ... ten dobry Admin
    • Paweł M. - blog osobisty ;)
Ja bym polecił produkt z Millersa XF Longlife 5W30 C2.
To całkowicie syntetyczny olej spokojnie wystarczy na 15 000km w skali roku.

Pozdrawiam

a może lepiej:

Millers Oils XFS 5W40 5L lub Millers Oils XFD 5W40 5L?

Jaka jest różnica między tymi trzema?
« Ostatnia zmiana: 28-06-2012, 15:15:51 wysłana przez Swoop »
Paweł

Yarek:   

Gotowanie? http://gotujesie.pl

Offline maciek111

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
jaki olej toyota rav4 2,0 16V 96r teraz mam półsyntetyka petro canada 10W40 lany z beczki. ubywa mi oleju od 100-350ml na 100km zależy przy jakiej jeździe. na zimnym lubi zakopcić na niebiesko chyba już uszczelniacze puszczają.
rav4 96r, blokada LSD, LPG z BLOS'em + przygotowania w teren :D

Offline Croom

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1244
  • Płeć: Mężczyzna
350ml/100km czy na 1000km to nie jest błąd ?
Pozdrawiam serdecznie
Piotr Dziektarz
www.zmienolej.pl

Offline maciek111

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
przepraszam na 1000km ze zmęczenia błąd zrobiłem :D
rav4 96r, blokada LSD, LPG z BLOS'em + przygotowania w teren :D

Offline Croom

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1244
  • Płeć: Mężczyzna
macku taki pobór na 1000km to już dużo.
Czy robiłeś jakieś próby olejowe, ciśnienie sprężania ?

Pozdrawiam serdecznie
Piotr Dziektarz
www.zmienolej.pl

Toyota Klub