1/ może coś nie tak z cięgnem od ogrzewania
wybierając max chłód pokrętłem odcinasz się od nagrzewnicy w jakiś sposób - tak mi się wydaje - jakiś zawór czy coś - w tym kierunku trzeba by się przyjrzeć
może oprócz tego brud, syf w tych rejonach, w rejonach kratek też
masz ustawiony obieg zewnętrzny? działa on?
2/ to nie jest lampka sygnalizująca zimny silnik? czasem potrzebuje on trochę czasu, i kontrolka gaśnie po jakimś dystansie
sugeruję jednak sprawdzić w jakim stanie są węże, czy nie sparciałe, czy brak wycieków, czy płyn chłodniczy był zmieniany, czy układ jest odpowietrzony, czy termostat jest ok, czy nie ma problemu z pompą wody, ze szczelnością chłodnicy - nie napisałeś historii auta ani przebiegu
3/ trzeba podłączyć co najmniej elm327 i odczytać błąd, i go zinterpretować
nie może być tak, że się kasuje bez jednoznacznego określenia przyczyny
ciężko się odnieść do słów, że ktoś coś odczytał i pokombinował