Przede wszystkim sprecyzujcie, czy chcecie auto sportowe, czy usportowione, bo to pierwsze wyklucza przedni napęd, a drugie może się okazać zbyt uciążliwe na codzień.
Następnie pasowałoby się zastanowić nad tym, ile auto będzie jeździć, żeby nie kupić sobie samochodu nadającego się jedynie na tor, i potem płakać, że zawias się sypie, dyski z kręgosłupa wypadają, a koszty utrzymania przewyższają dochody.
Potem sprecyzowałbym sobie jakie gabaryty pojazdu, jaki rodzaj napędu, jaki silnik (mniej/więcej), jakie roczniki wchodzą w grę, a dopiero na koniec zostawiłbym wybór marki, modelu, koloru i tym podobnych fanaberii.
Jest obecnie ładna Supra MK3 na otomoto, gdybym miał luźne 20kzł, to już bym po nią jechał.
Która MR2 Cię interesuje, bo jak dla mnie jeśli ma być sportowa, to pozostaje nam jedynie SW20, bo podaż AW11 jest zerowa, a to coś, co produkowali jako ZZW30 to może pomińmy milczeniem.