Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Regulamin Toyota Klub  (Przeczytany 5901 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Janmor

  • Administrator
  • ******
  • Wiadomości: 4831
  • Płeć: Mężczyzna
  • ... ten zły Admin
Regulamin Toyota Klub
« dnia: 30-10-2012, 21:13:40 »
R E G U L A M I N    T O Y O T A   K L U B



1. To forum tworzymy my wszyscy. Dbaj o jego poziom.

•   Pisz posty w odpowiednich działach i nazywaj je tak, by inni mogli po tytule znaleźć je w wyszukiwarce. Pamiętaj pisząc post, że niektórzy z nas dopiero się uczą. Za kształt forum odpowiadają moderatorzy. MODERATORZY będą zamykać, kasować, przesuwać bądź zmieniać posty niezgodne z tym regulaminem zależnie od ich uznania. Instancją najwyższą jest ADMINISTRATOR.

2. Odpowiadasz za to co piszesz.

•   Twój post świadczy o Tobie i Twoim szacunku dla czytających. Nie tolerujemy chamstwa, nieuctwa, nietolerancji, kryptoreklam i nielegalnego oprogramowania. Dysleksję i braki w ortografii tolerujemy, ale pamiętaj, że czytający widzą o czym, jak i co napisałeś... i tak Cię zapamiętają.
•   Dla prywatnych opinii tego typu jest "PW". Jeśli myślisz, że dzięki sieci jesteś całkowicie anonimowy, możesz się rozczarować.
•   Informacje na stronach forum.toyotaklub.pl są podawane tylko w celach edukacyjnych oraz hobbystycznych. Jedynie użytkownik wysyłający wiadomość ponosi pełnoprawną odpowiedzialność za ich treść oraz za konsekwencje stosowania jego porad lub wykorzystywania informacji przez osoby korzystające z Portalu.
•   Możliwe jest wklejanie filmów z przeglądarek internetowych. Treści wulgarne, erotyczne itp będą niezwłocznie kasowane a osoby wklejające ostrzegane.

3. Zanim umieścisz post, użyj wyszukiwarki (przycisk "Szukaj")

•   Zorientuj się zanim zapytasz, być może interesujący Cię temat już istnieje. Czasem zamiast zakładania tematu wystarczy po prostu prywatna wiadomość poprzez "PW".
•   Pisz tak by nie doprowadzać innych do rozpaczy swoją umiejętnością posługiwania się własnym językiem. Rozumiemy, że możesz nie mieć polskiej czcionki lub nie znać dobrze języka polskiego będąc obcokrajowcem.

4. Zabrania się wklejania wszelkich danych mogących służyć do kopiowania,
pobierania bądź informowania userów o materiałach prawnie chronionych-wszystkich.
Niedozwolone jest również umieszczanie linków z materiałami pozostającymi w ścisłym związku z szerokopojętymi dokumentami firm lub osób prywatnych bez ich pisemnej zgody. Zapis dotyczy również dokumentów, które administrator lub moderator uznają za prawnie chronione.

•   Wyjątek stanowią porozumienia zawarte z Toyota Klub o czym wszyscy zostaną powiadomieni w osobnym komunikacie.
•   Niestosowanie się do powyższego grozi upomnieniem i skasowaniem treści wiadomości a w sytuacji ostatecznej usunięcie z forum.

5. Na forum nie publikujemy linków do stron pornograficznych

•   Czy też zawierających oprogramowanie pirackie ("warez"), numery seryjne ("seriale") czy łamiące zabezpieczenia ("cracki").

•   Usuwane będą także adresy stron zawierające linki do stron pirackich. Jeśli wątek zawiera treści przeznaczone raczej dla czytelników dorosłych, powinien mieć w temacie dopisek "18+".

6. Wysyłanie SPAMu (reklamy forum itp.) na PW, maila itd prowadzą do bana terminowego lub bezterminowym.

7. Podszywanie się pod Administratorów, Global Moderatorów lub Moderatorów grozi trwałym usunięciem konta.

8. Wszelkie reklamy, banery, ogłoszenia płatne itp. są konsultowane z Adminami klubu i za ich zgodą umieszczane na stronie lub forum.

9. Wszelkie reklamy, banery, ogłoszenia płatne itp. umieszczane w profilu użytkownika lub w jego podpisie są konsultowane z Moderatorami klubu i za ich zgodą umieszczane w profilu ogólnym lub w podpisie. Niestosowanie skutkuje wykasowaniem treści z profilu i ostrzeżeniem.

10.Sprawy organizacyjne:

•   Masz jedno i tylko jedno konto. Zmiany tego stanu rzeczy skonsultuj z administracją,
•   Konta uwierzytelnia i autoryzuje administracja,
•   Użytkownicy sprawiający problemy będą ostrzegani,
•   Pierwsze to ostrzeżenie, drugie to zakaz pisania na parę dni, za trzecim razem zostaniesz trwale usunięty z forum. Dopuszcza się zmianę "kolejności" ostrzeżeń w zależności od zaistniałej sytuacji,
•   Ostrzeżenia dają MODERATORZY/OPIEKUNOWIE/ADMINISTRACJA wedle uznania bo po to są. Usunięcie z forum na ich wniosek realizuje ADMINISTRATOR po zapoznaniu się i oceną sytuacji,
•   W kwestiach spornych wszystkie decyzje podejmuje Administracja, która ma prawo działać wg. własnego uznania bez podania przyczyny i/czy jej uzasadnienia, 
•   Nie zostawiaj dwóch swoich postów pod rząd,
•   Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku,
•   Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi,
•   Jeśli zbyt długo nie dasz znaku życia (min 180 dni), skasujemy Twoje konto,
•   Podpis jest ograniczony do 250 znaków. Wielkość czcionki jest ograniczona do domyślnej czcionki forum. Można stosować jedynie pogrubienie itp.,
•   W wątkach "starych" jeżeli nie masz nic do uzupełnienia merytorycznego nie pisz! Treści "u mnie tak samo" będą kasowane,
•   Obrazki w podpisach ograniczone do wielkości wysokość : 100px szerokość : 600 px.,
•   Wszelkie wycieczki osobiste w kierunku userów forum są zakazane zarówno na forum jak i na priv,
•   Avatary - 100x100 px.,
•   Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych, bo tak jest ona zbudowana i inaczej się nie da. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim. Webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych o użytkownikach.
•   Zmiany w niniejszym regulaminie mogą być dokonane przez Administrację Portalu na wniosek własny lub zgłoszony przez użytkowników.
•   Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, a o ewentualnych jego zmianach użytkownicy Portalu mogą, lecz nie muszą być informowani. Każdy z użytkowników ma obowiązek we własnym zakresie dbać o znajomość Regulaminu w jego aktualnie obowiązującym brzmieniu.
•   Nieznajomość niniejszego regulaminu nie zwalnia użytkowników z przestrzegania jego zasad.
•   Rejestracja oraz każdorazowe korzystanie z Portalu jest jednoznaczne z potwierdzeniem znajomości niniejszego Regulaminu w jego obowiązującej, aktualnej wersji oraz jego akceptacją i zobowiązaniem do jego przestrzegania.

11. Wszelkie umieszczanie znaków prawnie zastrzeżonych a należących do Toyota Klub możliwe jest wyłącznie przez lub za porozumieniem Administracji.

12. Dostęp do tematów związanych z kupnem/sprzedażą nadawany jest wyłącznie po poprawnym zarejestrowaniu i aktywacji użytkownika na forum oraz napisaniu minimum 2 postów w działach, w których licznik postów został włączony. Liczniki nie działają w dziale dyskusje przy barze.

13.Uwagi:

Klubowicze wyrażają zgodę na informowanie o nowościach w ofercie gadżetów TK, zmianach związanych z funkcjonowaniem forum oraz o wszelkich spotkaniach grupowych organizowanych przez TK.

Wszelkie zmiany w Regulaminie umieszczane są w Dziale FAQ oraz oznaczane są kolorem czerwonym przez 7 kolejnych dni.
Powiązanym (podrzędnym) dokumentem do niniejszej regulacji jest regulamin giełdy.

Poddział "Zakup kontrolowany" powstał w celu pomocy forumowiczom w zakupach i sprzedaży aut i części tylko i wyłącznie Toyoty oraz ich akceptowalnych części zamiennych.

Niniejsze zmiany wchodzą z dniem dzisiejszym i dotyczą całości Forum.
« Ostatnia zmiana: 05-11-2015, 17:57:53 wysłana przez Janmor »
...Czarny wiedźmin słyszalny z daleka...

Toyota Klub

Regulamin Toyota Klub
« dnia: 30-10-2012, 21:13:40 »