Chodzi mi o ten czujnik/włącznik przy drzwiach ,który po ich otwarciu zapala lampkę podświetlenia kabiny
Krańcówka generalnie działa poprawnie, bo jeszcze nie miałem problemów z oświetleniem wnętrza. Nie wiedziałem tylko, że ma wpływ na centralny bo przecież nie jest podpięta do instalacji
Mateusz, niektóre centralne zamki mają taką funkcję i jest to normalne.
Jeśli otworzysz centralny a nie otworzysz drzwi przez jakiś tam określony czas, centralny
sam zamknie auto z powrotem jako zabezpieczenie po przypadkowym otwarciu.
moja też ma taką funkcję ale z nij nie korzystam
jakbym jeszcze dostrzegł jakąś regularność w tym zamykaniu to by było ok, ale jest to całkowicie losowa sprawa niestety.
Sprawdź dokładnie cięgła, prawdopodobnie któreś nie przechodzi całkowicie w tryb otwórz i wraca do zamknij. Wymontuj najpierw jedno, potem drugie i będzie jasność.
Jest możliwość też, że jeden z siłowników jest uszkodzony, tak też się zdarza, ogólnie ich żywotność nie jest długa. Jedne z lepszych to siłowniki Silicon.
jak jak sprawdzić te cięgna ? cięgna to te kawałki drutu, który idzie od siłownika do złączki z oryginalnym cięgnem ?
Zacząłbym od weryfikacji funkcji auto-alarmu a potem rozbierał siłowniki
heh... alarmu jako takiego nie posiadam - to by były dopiero jaja :D siłowników nie da się rozebrać, obudowa jest zgrzana na gorąco
Generalnie to logicznie myśląc - mogę wykluczyć slave'a w bagażniku bo to nie master nie ? nawet jakby niedostatecznie odbijał to slave i tak nie spowoduje zamknięcia wszystkich zamków ?
Dałoby radę podmienić jednego mastera na slave'a od pasażera albo od kierowcy ? może siłownik faktycznie jest uszkodzony.