Witam.Mam problem z TY 1.0 2000r.Gdy silnik sie nagrzeje na biegu jalowym przy wlaczonych swiatlach obroty sa nieregularne miga kontrolka cisnienia oleju gdy dodaje gazu gasnie,a gdy wylacze swiatla obroty sa normalne i kontrolka sie nie pali.
Witam,
Ten przebieg to 150tys km czy mil?
Też mieszkam w UK i wiem jakie są koszty robocizny. Sprawdznie ciśnienia oleju na początek było by jak najbardziej wskazane. Wtedy wiadomo by było czy warto się dalej bawić. Nie masz jakiegoż polskiego garażu w okolicy? Tam Ci to zrobią za darmo lub przynajmniej nie policzą za 40f za godzinę. Zapytaj w polskim sklepie.
Żeby zminimalizować koszty możnaby zacząć od własnoręcznego czyszczenia przepustnicy i przepływomierza, manuale znajdziesz na forum. Obroty się wahaja i chwilowo spadają do poziomu przy których odpowiednie ciśnienie oleju nie może być zapewnione - to by mogło tłumaczyć miganie lampki. Z drógiej strony alternator tez moze jest już w takim stanie, że stawia duży opór a wzmaga się on jescze po włączniu świateł.
Ludzie o korzeniach na południe od Himlajów mają tendencje do maksymalnego cięcia kosztów jeśli chodzi o auta. Jak będziesz ponownie wymieniał olej a nie masz poważnych wycieków to kup środek do płukania śilnika. Ludzie Zalewa się go przed spuszczeniem starego, auto musi pochodzic 15 min na wolnych obrotach. Dostępne w Halfordsie za £4,99. W sobotę widziałem 5l oleju 5W30 w salonie Toyoty za £20. Aha i świece, na necie jakies £8,50 za komplet. Klucz tez na necie albo za jakiegos piątaka w MOTABIZZ / A1 Motorstores lub Wilkinsonie.