W szczególności jak ktoś nie ma np. LED–ów do jazdy dziennej, a dodatkowo duży przebieg plus dodatkowo kończy mu się gwarancja, to niezależnie czy posiada ksenony czy halogeny (jak większość) jako światła z przodu, we własnym dobrze pojętym interesie proszę się przyjrzeć z bliska dokładnie odbłyśnikom nad żarówkami mijania (główny odbłyśnik).
Odbłyśnik się wypala i w zależności od przebiegu - np. przy 20.000 km będzie mniejsza, a przy 60.000 wyraźnie większa - da się zaobserwować wypalenie odbłyśnika w postaci ciemnej plamy, coś takiego:
http://zapodaj.net/c29501b263970.jpg.htmlZdjęcie pochodzi z niemieckiego forum, tutaj wątek:
http://www.mein-verso.de/kummerkasten-f38/blaue-flecken-scheinwerfer-reflektor-halogen-xenon-t1890/p1.htmlCo ciekawe, problem istnieje niezależnie czy ktoś jeździ na ledwo-świecących oryginalnych Osramach, które dała fabryka, czy na jakichś homologowanych żarówkach typu premium plus ileś-tam-procent.
ASO wymienia całe reflektory na nowe, przetestowane na sobie już wiem, że nie byłem jedyny tutaj na forum.
Osobiście zauważyłem to przypadkiem, podczas mycia auta.
Co ciekawe, nowe reflektory mają INNE numery części, jednak nikt nie potrafił mi powiedzieć czy i jakie to może mieć znaczenie, choć można snuć nadzieję, że znaczenie to być może może być pozytywne. Ale - któż to wie...