Autor Wątek: Jakie opony?  (Przeczytany 38548 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Topax

  • Gość
Jakie opony?
« dnia: 12-03-2005, 23:37:52 »
Witam Serdecznie!

Mam na imięJacek i jestem nowym i zielonym jak groszek użytkownikiem Yarisa.
W związku z tym mam do bardziej zaawansowanych użytkowników pytanie: jakie polecacie opony do tego autka.W moim świeżym nabytku oponki są już nadgryzione zębem czasu (i nie tylko) i planujęwymienić.
Będęwdzięczny za wasze opinie w tej sprawie.

Pozdrawiam serdecznie
Jack

adi

  • Gość
Odp: Jakie opony?
« Odpowiedź #1 dnia: 12-03-2005, 23:42:11 »
ja mama keblary...sa dosyc grube i maja smieszne rowki na srodku :D  polecam :wink:

Topax

  • Gość
Odp: Jakie opony?
« Odpowiedź #2 dnia: 13-03-2005, 00:02:45 »
Acha... ale chodzi mi o ściślejsze dane liczbowe dotyczące opon polecanych przez was... A przy okazji proszęo pomoc w rozszyfrowaniu danych liczbowych podanych n oponie...

Offline Red_Point

  • Toyot Spamer
  • *****
  • Wiadomości: 3468
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.RedPoint.ilto.pl > ZAPRASZAM > Yaris, Yaris FL, Avensis ...
Odp: Jakie opony?
« Odpowiedź #3 dnia: 13-03-2005, 00:08:33 »
jakich danych liczbowych?? np takich

175/65/14 ??

175 - to szerokosc w mm
65 - to profil opony w % jest to 65% z szerokosci
14 - to wielkosc felgi w '' calach

o to chodzilo??
Niech prąd bedzie z Wami !!!

" ... objazd miasta na 18"stkach. Nie przestać! Wrócić na 20"stkach ... " Tede

Topax

  • Gość
Odp: Jakie opony?
« Odpowiedź #4 dnia: 13-03-2005, 08:08:13 »
Dokładnie o to.Dziękujępięknie za wyjaśnienie i naiszcie proszęjakich konkretnie opon wy uzywacie i ewentualnie co polecacie (producent i w/w dane liczbowe na temat opon)

Dzięki i miłego dnia
Jack

MJ

  • Gość
Odp: Jakie opony?
« Odpowiedź #5 dnia: 13-03-2005, 09:18:17 »
Heh... z oponami to jak z olejami - ilu uzytkownikow tyle opinii :)
Co do rozmiaru - masz wersje BASE wiec opony masz mniejsze - 155/80/13. Ma to jedna zalete - opony sa tansze.