Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: 1MZ-FE szlifowanie płytek zaworowych  (Przeczytany 1472 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mahonxx

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Mężczyzna
  • CAMRY 95' 3.0 1MZ-FE 320k/km
1MZ-FE szlifowanie płytek zaworowych
« dnia: 21-11-2014, 15:55:58 »
No i stało się.
Po 200 kkm na cyklonie klamerka zaczęła mieć problemy z odpalaniem na ciepłym.
Podejrzewałem ubicie gniazd i słusznie luzy ok 0.1-0.15 na wszystkich wentylach.
Czy ma ktoś wiedzę ile kosztują nowe płytki, czy można je szlifować i jak to się sprawdza, jak rozpoznać ulepszoną stronę płytki?
Jak sądzę oryginalnie mają obie strony są utwardzone.
Czyli szlifować i włożyć obrabianą stroną do szklanki?
Mam w firmie szlifierkę do płaszczyzn i pewnie będę mógł sobie sam zeszlifować, pytanie ile kosztują oryginały i czy warto?
Jak szybko może zajść proces wypalenia zaworu w takiej sytuacji?
« Ostatnia zmiana: 21-11-2014, 17:47:38 wysłana przez marcinm »

Offline marcin

  • Global Moderator
  • ******
  • Wiadomości: 7472
  • Płeć: Mężczyzna
  • W kombi jeżdżą zombie.
    • 3vz.pl
Odp: 1MZ-FE szlifowanie płytek zaworowych
« Odpowiedź #1 dnia: 21-11-2014, 17:49:37 »
Można.

Czyli szlifować i włożyć obrabianą stroną do szklanki?

Tak.

Jak się luz skończy, to wypali zawór.
3VZ.pl poliuretany, hamulce, trwała konserwacja podwozia, wygłuszenia, modyfikacje

NOWE SZYBY DO 3gen - http://forum.toyotaklub.org.pl/index.php/topic,42938.msg600148


Offline mahonxx

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Mężczyzna
  • CAMRY 95' 3.0 1MZ-FE 320k/km
Odp: 1MZ-FE szlifowanie płytek zaworowych
« Odpowiedź #2 dnia: 22-11-2014, 07:51:50 »
Wiesz, luz był mierzony na zimnym silniku, więc podejrzewam, że na ciepłym nie ma w ogóle.
Trochę martwi mnie potrzebny czas, ze szlifowaniem jakieś dwa dni, a bolid potrzebny.

Offline marcin

  • Global Moderator
  • ******
  • Wiadomości: 7472
  • Płeć: Mężczyzna
  • W kombi jeżdżą zombie.
    • 3vz.pl
Odp: 1MZ-FE szlifowanie płytek zaworowych
« Odpowiedź #3 dnia: 22-11-2014, 15:06:50 »
Zapewne tak jest, no ale jak potrzebny, to potrzebny, można nie robić i jeździć aż stanie  :-)
3VZ.pl poliuretany, hamulce, trwała konserwacja podwozia, wygłuszenia, modyfikacje

NOWE SZYBY DO 3gen - http://forum.toyotaklub.org.pl/index.php/topic,42938.msg600148


Offline Anabolo

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 60
Odp: 1MZ-FE szlifowanie płytek zaworowych
« Odpowiedź #4 dnia: 10-08-2018, 08:29:24 »
Ktoś orientuje się jakiejś minimalnej grubości można podstawić płytki? Wiem, że toyota oficjalnie dopuszcza 2,5mm ale np w 4a-fe można było bezpiecznie wrzucić 2,40. A jak jest w 1mz-fe?

Toyota Klub

Odp: 1MZ-FE szlifowanie płytek zaworowych
« Odpowiedź #4 dnia: 10-08-2018, 08:29:24 »