Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Prius do oceny  (Przeczytany 2493 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zinger

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 59
Prius do oceny
« dnia: 06-11-2015, 08:42:34 »

Offline MZ

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 43
Odp: Prius do oceny
« Odpowiedź #1 dnia: 06-11-2015, 19:45:40 »
Witam,wygląd godny,opis rewelacyjny -następnie zadajemy pytanie włascicielowi - proszę o podanie szkód jakie wystąpiły w czasie użytkowania pojazdu i sprawdzamy prawdziwość o ile nie stracimy dalszego zainteresowania po otrzymaniu szkód jakie wystąpiły.Jeżeli to dziewica lub tylko rysy ,wszystkie szyby oryg.przy takiej cenie geometria zawieszenie itd.Jak niedawno szukałem Priusa to na temat szkód otrzymałem info-bezwypadkowy -niewielka kolizja z lisem -wymieniony błotnik,zderzak,maska i szyba przednia,kupiłem innego .

Offline Bacaj

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 35
Odp: Prius do oceny
« Odpowiedź #2 dnia: 06-11-2015, 20:04:18 »
Sprawdzenie auta w ASO przed zakupem to koszt ok 200-300pln.  Czas takiego przeglądu to ok 2h.
Ja robiłem raz taki przegląd przed zakupem w ASO Toyoty na Żeraniu  i prawdę powiedziawszy to nie wyobrażam sobie zakupu takiego auta bez sprawdzenia w ASO.

Offline zinger

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 59
Odp: Prius do oceny
« Odpowiedź #3 dnia: 06-11-2015, 20:07:18 »
Wyslalem pytanie ale na razie bez odzewu. Mi sie wydaje czy na zdjeciu tylnego lewego blotnika sa purchle przy lampie?
Co do przygod ze zwierzyna to moja zona puknela leciutko sarne, takze priusem. Na pierwszy rzut oka lekko wgnieciona maska. Po ogledzinach w serwisie, do wymiany maska, zderzak, mocowanie lampy plus cieniowanie blotnikow.

Offline zinger

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 59
Odp: Prius do oceny
« Odpowiedź #4 dnia: 06-11-2015, 20:10:00 »
Sprawdzenie auta w ASO przed zakupem to koszt ok 200-300pln.  Czas takiego przeglądu to ok 2h.
Ja robiłem raz taki przegląd przed zakupem w ASO Toyoty na Żeraniu  i prawdę powiedziawszy to nie wyobrażam sobie zakupu takiego auta bez sprawdzenia w ASO.
Jak sie zdecyduje to wiadomo ze pojade do Aso. Poki co pytam tu wstepnie, moze cos Wam wpadnie w oko, moze akurat ktos widzial lub zna to auto.
no i ogolnie pytanie, czy cena za ten rocznik/wersje jest wstepnie ok?

Offline Priusman

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 574
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Prius do oceny
« Odpowiedź #5 dnia: 06-11-2015, 23:23:32 »
czy na zdjeciu tylnego lewego blotnika sa purchle przy lampie?
To raczej wina zdjecia. Niemozliwe, aby w samochodzie w tak mlodym wieku az taki syfilis powstal. Poza tym KAZDY sprzedajacy cos by z tym fantem zrobil, chocby prowizorycznie, zwlaszcza, ze tak eksponowane miejsce. To nie 25 letni 125p albo Lada.. ;)

Offline maro429

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 78
Odp: Prius do oceny
« Odpowiedź #6 dnia: 07-11-2015, 00:46:15 »
Tylny lewy błotnik ewidentnie jakaś mała kolizja,przy lampie wypychana blacha,niżej przy kole też blacharka,brak zdjęcia
 tylnego zderzaka ,pewnie też uszkodzony.wygląda na niedokończoną naprawę.

Offline JanB

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 461
Odp: Prius do oceny
« Odpowiedź #7 dnia: 07-11-2015, 07:34:29 »
Cena niska jak na realny przebieg, stan techniczny i estetyczny wnętrza oraz tzw. wypas. Czyli miał przeszłość wypadkową. Jak koledzy słusznie zauważają przy tylnej lampie widać ślady. ASO i sprawdzenie konieczne. Koszt np. w Pile 200zł. Jeszcze warto zapytać o zniżki ubezpieczeniowe kierowcy, albo w ogóle o historię ubezpieczenia auta.

Offline bazi

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1118
  • Corolla E16 1.6 132 CVT
Odp: Prius do oceny
« Odpowiedź #8 dnia: 07-11-2015, 16:50:12 »
w ogloszeniu stoi "Oferta od osoby prywatnej " a jak nr tel wrzucisz w google to wyskakuje jaks firma handlujaca samochodami.  Czyli standard: autohandel = bite szmelce

Offline bis24

  • Toyot Spamer
  • *****
  • Wiadomości: 3894
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiesta 1.4 mk7 FL
Odp: Prius do oceny
« Odpowiedź #9 dnia: 07-11-2015, 17:40:44 »
a jak nr tel wrzucisz w google to wyskakuje jaks firma handlujaca samochodami
po cenie to już widać :-)

Offline zinger

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 59
Odp: Prius do oceny
« Odpowiedź #10 dnia: 08-11-2015, 12:54:43 »
Auto bite z tylu/boku?  Do naprawy błotnik,  bagażnik,  już nie wnikalem co i jak konkretnie.
Odpuszczam i rozglądam się dalej.

Offline bis24

  • Toyot Spamer
  • *****
  • Wiadomości: 3894
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiesta 1.4 mk7 FL
Odp: Prius do oceny
« Odpowiedź #11 dnia: 08-11-2015, 17:58:14 »
Do naprawy błotnik,  bagażnik
to na fotkach widać

Offline zinger

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 59
Odp: Prius do oceny
« Odpowiedź #12 dnia: 20-11-2015, 12:57:08 »
A co sadzicie o tym modelu https://pewneauto.sites.toyota.pl/oferta/szczegoly?id=61419#szczeg

Zastanawia mnie tylko wpis w uwagach, czy mam rozumiec ze przy pakiecie solarnym w standardzie byly kola 15? ;)

Offline zinger

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 59
Odp: Prius do oceny
« Odpowiedź #13 dnia: 20-11-2015, 14:41:20 »
Ten Prius z ostatniego linka juz nieaktualny, podobno dwoch gosci sie bije o niego...
Przy okazji apytalem o te kola i faktycznie, jak bylo auto z pakietem solarnym to w standarzie mialo kola 15 :laugh:

Toyota Klub

Odp: Prius do oceny
« Odpowiedź #13 dnia: 20-11-2015, 14:41:20 »