Od 100tys.km (slownie stu tysiecy) jezdze na baterii, ktora wedlug tego co wyzej kolega napisal kwalifikuje sie do wymiany. Bylo nawet gorzej bo roznica napiec przekraczala 1,5V co powodowalo pojawianie sie bledu "wymien baterie HV". Dlaczego napisalem bylo w czasie przeszlym? Bo od ponad miesiaca blad sie nie pojawia, spadly napiecia najmocniejszych ogniw a wiec spadla i roznica napiec. Spalanie 100tys.km temu a dzis to roznica 7-8% ale niekoniecznie wynika ona z gorszego stanu baterii, kiedys staralem sie jezdzic oszczedniej a obecnie juz mi sie nie chce. Srednie spalanie z ok. 100tys.km mam obecnie 5,2. Auto Auris II TS, jazda 99% w miescie z czego ok. 70% w dzien (korki) i 30% w nocy (ulice niemal puste). Klimatyzacja/ogrzewanie caly czas wlaczone, rowniez na postoju. Przebiegi 5-6tys.km miesiecznie.