Autor Wątek: Kampania naprawcza.  (Przeczytany 30695 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline madlew

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 113
Odp: Kampania naprawcza.
« Odpowiedź #15 dnia: 10-08-2017, 16:34:53 »
moja hybryda niestety jest na liscie, w serwisie dostali info pozniej niz tutaj zostalo to napisane, bede ogladac w ta sobote - zobaczymy co powiedza

Offline RafalWawa

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 164
Odp: Kampania naprawcza.
« Odpowiedź #16 dnia: 10-08-2017, 17:24:51 »
Niby wtopa jest . Ale przecież nie ma tygodnia by któryś z producentów czegoś nie ogłosił ... Szybkość i koszty .

Ja czysty ( benzyna )
Zalezy jak kto patrzy... ja pracuję w branży IT, a więc z "service packami" mam do czynienia często - nie popełnia błędow tylko ten co nic nie robi, a osobiście wolę gdy producent mówi że coś skopał i naprawia to naswoj koszt, niż gdy siedzi cicho i czeka na upływ gwarancji by klient musiał za naprawę sam zapłacić ( vide VW i jego pochodne - za cienkie pierścienie w silnikach TSI)

Offline YogiBabo

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1416
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód:: E18_Prestige_MS
Odp: Kampania naprawcza.
« Odpowiedź #17 dnia: 10-08-2017, 20:54:39 »
a osobiście wolę gdy producent mówi że coś skopał i naprawia to naswoj koszt, niż gdy siedzi cicho i czeka na upływ gwarancji
a ja jednak wolę, aby producent testował samochody w odpowiednich warunkach, a nie na klientach. Bo te wszystkie "wtopy", nie tylko Toyoty, świadczą właśnie o tym co napisałem powyżej, a wynika to z oszczędności i chęci wprowadzania co trzy lata nowych modeli ( w tym FL )
niż gdy siedzi cicho i czeka na upływ gwarancji by klient musiał za naprawę sam zapłacić ( vide VW i jego pochodne - za cienkie pierścienie w silnikach TSI)