Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: chr + lpg  (Przeczytany 3137 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kknd2

  • Prawie Toyot
  • Wiadomości: 2
chr + lpg
« dnia: 20-08-2017, 16:19:15 »
Witam,
Czy orientuje się ktoś, czy chr podobnie jak aurisa w hybrydzie można zagazować? Pytam czysto teoretycznie, bo wersje 1.2 można i się zastanawiam, czy nie wychodzi korzystniej:)

Offline smiecho84

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 75
  • Płeć: Mężczyzna
  • Piwo to moje paliwo
    • Spalanie
Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #1 dnia: 20-08-2017, 18:33:41 »
Generalnie jest to ten sam 1.8 na wtrysku wielopunktowym wiec nie ma problemu.
Wątpię żeby 1,2 t na gazie było korzystniejsze niż 1,8 HSD


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Offline Rescars

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 184
Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #2 dnia: 20-08-2017, 20:01:45 »
O aurisie slyszalem ze testuja juz ale czy jest juz dostepny montaz to nie wiem

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Offline Emigracja

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 63
Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #3 dnia: 20-08-2017, 20:47:08 »
W CHR 1,8 nie ma wtrysku bezpośredniego  więc nie powinno być problemu .
1,8 mają taki sam silnik jak najowsza generacja Priusa . Wiem że niektórzy zkładają gaz .  Jak się dużo jeździ to  koszt na 100km to 8,30 -  mają się nadczym zastanawiać. :o

w 1,2 musisz sprawdzić jaki masz wtrysk -bezpośredni czy pośredni .

Offline smiecho84

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 75
  • Płeć: Mężczyzna
  • Piwo to moje paliwo
    • Spalanie
Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #4 dnia: 20-08-2017, 20:53:35 »
w 1,2 musisz sprawdzić jaki masz wtrysk -bezpośredni czy pośredni .

Ma pewno jest bezpośredni, stąd oznaczenie D4-S. Czyli albo instalka z dotryskiem benzyny(na tą sam bym się zdecydował) albo dedykowana z ciekłym wtryskiem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Offline erma

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 457
Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #5 dnia: 21-08-2017, 00:44:35 »
Temat jak najbardziej możliwy do zrealizowania, opłacalność zależy od robionych przebiegów, koszty od 3k pln.
- hybrydy 1.8 dobrze znoszą zagazowanie bo czym niby się różnią do każdego zagazowanego auta z funkcją START-STOP  (np. cos z makaronow BRC Sequent 32 lub lokalne KME Nevo)
- 1.2T będziesz królikiem doświadczalnym ale też się da raczej cos z fazy ciekłej żeby wtryski się nie nudziły

Pytanie jak na to zapatruje się gwarant samochodu.
A i dodatkowo nie ma tu klasycznej wnęki na zapas więc zbiornik mocno ograniczy przestrzeń załadunkową.
« Ostatnia zmiana: 21-08-2017, 00:46:08 wysłana przez erma »

Offline kknd2

  • Prawie Toyot
  • Wiadomości: 2
Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #6 dnia: 21-08-2017, 08:30:47 »
Byłem chętny na 1.2 + lpg ale teraz sensowniejsza wydaje się być hybryda... a Szkoda. Odnośnie gwarancji dowiem się już dokładnie w salonie ale jest to niemal pewne, że się ją straci:(

Offline Ma-corolla

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 343
Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #7 dnia: 10-11-2017, 08:57:41 »
Byłem chętny na 1.2 + lpg ale teraz sensowniejsza wydaje się być hybryda... a Szkoda. Odnośnie gwarancji dowiem się już dokładnie w salonie ale jest to niemal pewne, że się ją straci:(
staci sie ale czemu ma sie zepsuć jeżeli do tej pory gazowałeś samochódy nie wydze problemu aby zagazować HSD , ja nigdy nie gazowałem samochodu to za bardzo sie nie znam jezeli bym się znał na bank bym zagazował go ..

Offline tomery

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1197
Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #8 dnia: 11-11-2017, 12:09:44 »
staci sie ale czemu ma sie zepsuć jeżeli do tej pory gazowałeś samochódy nie wydze problemu aby zagazować HSD , ja nigdy nie gazowałem samochodu to za bardzo sie nie znam jezeli bym się znał na bank bym zagazował go ..

Udało się jakoś przeczytać :).

ja nigdy nie gazowałem samochodu to za bardzo sie nie znam jezeli bym się znał na bank bym zagazował go ..

Ale dlaczego ty miałbyś się na tym znać ?
Sam byś sobie zakładał instalację LPG ?
To gaziarz ma się na tym znać.

Offline kubasz

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 14
Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #9 dnia: 25-11-2017, 20:41:58 »
1,2 w toyocie to silnik z bezpośrednim wtryskiem ,z tego comnie wiadomo to jeszcze nikt nie zagazował tego silnika .1,8 hybryda są to fajne i bezproblemowe silniki do lpg .Sam osobiście jeżdżę aurisem hybryda w lpg ,na razie przejechałem 2000tyś  świetnie się spisuje .Po niedzieli jadę na hamownie dostroić wszystko na perfekt .Szykuje mnie się kilka takich aut do zagazowania

Offline Rescars

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 184
Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #10 dnia: 07-12-2017, 23:39:55 »
1,2 w toyocie to silnik z bezpośrednim wtryskiem ,z tego comnie wiadomo to jeszcze nikt nie zagazował tego silnika .1,8 hybryda są to fajne i bezproblemowe silniki do lpg .Sam osobiście jeżdżę aurisem hybryda w lpg ,na razie przejechałem 2000tyś  świetnie się spisuje .Po niedzieli jadę na hamownie dostroić wszystko na perfekt .Szykuje mnie się kilka takich aut do zagazowania
Jaki koszt? I co z gwarancja?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Offline Macallan

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 76
  • C-HR Hybrid, Dynamic Tech + Navi + LED
Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #11 dnia: 14-12-2017, 09:16:55 »
Ludzie, zastanówcie się! Mówimy o samochodzie kosztującym średnio 100.000 zł i spalającym ok. 5,5 litra benzyny przy normalnej jeździe. Zrobienie porządnej instalacji gazowej to koszt minimum 3.000 zł, do tego dochodzą różne problemy techniczne (i koszty), których pełno przy instalacjach gazowych, zmniejszenie bagażnika (przez zbiornik lpg), ryzyko utraty gwarancji, rosnąca liczba parkingów z zakazem wjazdu aut "na gazie". Czy przy tej cenie samochodu i tak niskim spalaniu oszczędność kilku czy kilkunastu złotych miesięcznie ma jakikolwiek sens? Ta oszczędność może się okazać bardzo iluzoryczna wobec dodatkowych kosztów jakie wystąpią. Wiem, że całkiem sporo Aurisów kombi hybrydowych z instalacją gazową jeździ na taksówkach i w Uberze. Ale C-HR nie nadaje się na taksówkę.

Offline Kierepowski

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 70
Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #12 dnia: 14-12-2017, 14:33:28 »
Zagazowanie C-HR to kara dla Tojoty za podawanie zaniżonego zużycia paliwa.

Leśny_skoczek

  • Gość
Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #13 dnia: 14-12-2017, 17:32:56 »
Zagazowanie C-HR to kara dla Tojoty za podawanie zaniżonego zużycia paliwa.
:good: policzyc spalanie hybrydy na gazie lpg i okazuje się, że specyfikacja toyoty dotyczyła tego ile wyjedzie koszt przejechania na lpg 100km a nie na Pb

Offline Rescars

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 184
Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #14 dnia: 17-12-2017, 16:58:48 »
Ludzie, zastanówcie się! Mówimy o samochodzie kosztującym średnio 100.000 zł i spalającym ok. 5,5 litra benzyny przy normalnej jeździe. Zrobienie porządnej instalacji gazowej to koszt minimum 3.000 zł, do tego dochodzą różne problemy techniczne (i koszty), których pełno przy instalacjach gazowych, zmniejszenie bagażnika (przez zbiornik lpg), ryzyko utraty gwarancji, rosnąca liczba parkingów z zakazem wjazdu aut "na gazie". Czy przy tej cenie samochodu i tak niskim spalaniu oszczędność kilku czy kilkunastu złotych miesięcznie ma jakikolwiek sens? Ta oszczędność może się okazać bardzo iluzoryczna wobec dodatkowych kosztów jakie wystąpią. Wiem, że całkiem sporo Aurisów kombi hybrydowych z instalacją gazową jeździ na taksówkach i w Uberze. Ale C-HR nie nadaje się na taksówkę.
Mysle ze cena samochodu nie gra roli tu akurat bo to ze kosztuje 100 tys czy 500 .. zawsze mozna jezdzic o polowe taniej... dobra instalacja lpg nie ma duzego wplywu na silnik .. ost gosc sprzedawal corolle z przebiegiem 476 tys ktore zrobil na lpg i nic sie nie dzialo.. to nie te czasy ze butle sie montuje w bagazniku   wystarczy ze masz miejsce na zapas.. i zawsze dobierzesz butle na wymiar bez utraty miejsca na bagaze... zalezy tez ile ktos robi kilometrow.. mysle ze w c-hr instalacja sie wraca po 20-30tys... przy normalnym użytkowaniu..

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Toyota Klub

Odp: chr + lpg
« Odpowiedź #14 dnia: 17-12-2017, 16:58:48 »