Odnawiam wątek. Planuje założyć hak do C-HR Hybrid. Zapytałem w serwisie Toyoty. Pierwsza wersja to 3 600 PLN za hak z montażem. Potem zjechali do 3 200 jak zacząłem drążyć temat, to sprawdzili, ze sam hak kosztuje 2 300 plus montaż 600-700 PLN. Taki sam hak BRINK na znanym portalu ogłoszeniowym można kupić za 1 200 PLN, wiec zaproponowałem, ze przyjadę ze swoim hakiem i mi go zamontują. Z bólem serca, ale się zgodzili.
Mam następujące pytania:
1. Czy, żeby jeszcze bardziej ciąć koszty, zamontuje hak w warsztacie specjalizującym się w montażu haków a nie serwisie Toyoty, to mogę stracić gwarancje?
2. Pan w serwisie zapytał mnie czy zamówiłem sobie wersje samochodu przystosowana do montażu haka, bo w Auris Hybrid mieli taka sytuacje, ze ktoś o tym nie wspomniał w czasie zamawiania auta i potem haka się nie dało zamontować bo podłoga była nie taka jak trzeba. Ktoś słyszał o takiej sytuacji w C-HR?
3. Pan w serwisie wspomniał, ze koniecznie muszę zainstalować gniazdo 17 pinowe, bo inaczej nie będę mógł wyłączać czujników parkowania z zamontowanym hakiem. Szczerze mówiąc wolałbym nie, bo przyczepka jakiej używam ma stara wtyczkę i musiałbym używać przejściówki. Gniazda 17 pinowe używa się do przyczep kempingowych, a takiej C-HRem nie planuje ciągać.
Pozdrawiam,
Yogi