Autor Wątek: jaka instalacja lpg do verso  (Przeczytany 21127 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pablossimo

  • Prawie Toyot
  • Wiadomości: 3
jaka instalacja lpg do verso
« dnia: 25-09-2017, 18:37:48 »
Witam
jestem tutaj nowicjuszem, pytanie kieruje do speców instalacji gazowej , posiadam verso z 2009r z silnikiem 1.8  147KM i chce ją zagazowac ale nie chce standardowej instalacji tylko lepszą, i pytanie jakie podzespoły (części ),komponenty zastosować ( chodzi o wtryski, komputer , filtry itp. ), tak aby dobrze śmigała , z góry dziękuje za odpowiedzi

Offline piepan

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: jaka instalacja lpg do verso
« Odpowiedź #1 dnia: 25-09-2017, 18:40:48 »
Witam
jestem tutaj nowicjuszem, pytanie kieruje do speców instalacji gazowej , posiadam verso z 2009r z silnikiem 1.8  147KM i chce ją zagazowac ale nie chce standardowej instalacji tylko lepszą, i pytanie jakie podzespoły (części ),komponenty zastosować ( chodzi o wtryski, komputer , filtry itp. ), tak aby dobrze śmigała , z góry dziękuje za odpowiedzi
Ja mam brc z lubryfikacja i jak narazie smiga ze az milo. Zobaczymy co bedzie dalej. Instalacje zakladalem bodajze w maju.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Offline michas0312

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 43
Odp: jaka instalacja lpg do verso
« Odpowiedź #2 dnia: 26-09-2017, 07:36:09 »
Ja mam u siebie brc sequent 24 od około 35tys km. Nie mogę złego słowa powiedzieć na tą instalacje. Spalanie od 7,5 do 9,5l. Butla 53l (wersja 5 osobowa) i wlew pod klapką.

Offline apq

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 89
Odp: jaka instalacja lpg do verso
« Odpowiedź #3 dnia: 26-09-2017, 11:07:26 »
A orientujecie się ile wytrzymują zawory/gniazda zaworowe?

Szkoda, że regulacja jest systemem szklankowym a nie hydraulicznie.
Znajomy w fordzie (2,0 16V) z identycznym systemem regulacji luzów zaworowych podmieniał szklanki przy 120k km, drugi znajomy po 80kkm od zagazowania.