Witam wszystkich,
Niedawno stałem się posiadaczem Toyoty Corolli Verso 1.8 rocznik 2008. Toyota była ciągle serwisowana w ASO w Niemczech, a teraz zbliża się przegląd przy 124k (aktualnie jest 122k). Według książki serwisowej ostatnio (przy 109k) były wymieniane klocki hamulcowe i płyny. Samochód trochę długo stał i mam wrażenie, że trzeba przeczyścić zaciski. Wobec tego, chciałbym od razu zrobić wymianę płynów z filtrami. Wobec tego, rozglądam się za serwisem w Warszawie. Ciągnie mnie do ASO, bo zacznę tworzyć historię w PL i mam pod nosem Toyota Wola. Po kontakcie z nimi dostałem trzy propozycje na przegląd przy przebiegu 120k:
1. Wariant MINI w kwocie 1270 zł brutto który zawiera: wymianę oleju, filtra oleju, płynu hamulcowego, świec zapłonowych, filtra powietrza, filtra klimatyzacji ,wymiana oleju w skrzyni biegów sprawdzenie poziomu płynu w układzie wspomagania, poziomu płynu chłodniczego, stanu wycieraczek, stanu opon oraz ciśnienia w ogumieniu i uzupełnienie, układu napędowego, ustawienia świateł przednich, układu wentylacji i ogrzewania oraz pedału hamulca oraz hamulca postojowego.
2. Wariant STANDARD w kwocie 1450 zł brutto który zawiera: wymianę oleju, filtra oleju, płynu hamulcowego, świec zapłonowych, filtra powietrza, filtra klimatyzacji ,wymiana oleju w skrzyni biegów , sprawdzenie poziomu płynu w układzie wspomagania, poziomu płynu chłodniczego, stanu wycieraczek, stanu opon oraz ciśnienia w ogumieniu i uzupełnienie, filtra powietrza, układu napędowego, ustawienia świateł przednich, układu wentylacji i ogrzewania, pedału hamulca oraz hamulca postojowego, elementów zawieszenia, stanu układu kierowniczego, stanu przewodów hamulcowych, układu wydechowego, stanu i naciągu pasku osprzętu silnika, stanu okładzin hamulca postojowego, temp. zamarzania płynu chłodniczego, przewodów paliwowych, sprawdzenie stanu klocków i tarcz hamulcowych, czyszczenie układu hamulcowego ? przód i tył oraz inspekcja korozyjna
3. Wariant ROZSZERZONY w kwocie 1600 zł brutto który zawiera: wymianę oleju, filtra oleju, płynu hamulcowego, świec zapłonowych, filtra powietrza, filtra klimatyzacji ,wymiana oleju w skrzyni biegów sprawdzenie poziomu płynu w układzie wspomagania, poziomu płynu chłodniczego, stanu wycieraczek, stanu opon oraz ciśnienia w ogumieniu i uzupełnienie, układu napędowego, ustawienia świateł przednich, układu wentylacji i ogrzewania, pedału hamulca oraz hamulca postojowego, elementów zawieszenia, stanu układu kierowniczego, stanu przewodów hamulcowych, układu wydechowego, stanu i naciągu pasku osprzętu silnika, stanu okładzin hamulca postojowego, temp. zamarzania płynu chłodniczego, przewodów paliwowych, inspekcja korozyjna, oświetlenia wnętrza, stanu klem akumulatora ( czyszczenie, smarowanie ), wydajności układu klimatyzacji, skoku pedału sprzęgła. Dodatkowo kontrola stanu akumulatora testerem, sprawdzenie stanu klocków i tarcz hamulcowych, czyszczenie układu hamulcowego ? przód i tył oraz ścieżka diagnostyczna.
Zastanawiam się czy nie skorzystać z opcji numer 2, bo to nowe auto i bym wiedział "na czym stoję"
Całkowicie nie znam się na serwisowaniu Toyoty w Warszawie i jeśli są jakieś inne warsztaty, które serwują podobny zakres w lepszej trochę cenie, to może bym nie decydował się na ASO.
Będę wdzięczny za Waszą pomoc.
Pozdrawiam!