Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Skrzypienie przy wciskaniu sprzęgła??? Skaczące obroty  (Przeczytany 300 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Matek992

• Toyot Leżący
  • *
Witam.
Problem wystąpił jakieś kilka dni temu. Podczas wciskania i puszczania sprzęgła  na luzie czy na biegu jest brzydki metaliczny pogłos,  jakby z środka samochodu (okolice pedału sprzęgła).
Obstawiałem wstepnie wysprzęglik jednak może forumowicze coś mi pomogą ;D.
Druga sprawa jest taka, że od około roku jeżdżę na sprzęgle które... albo sie ślizga przy najwyższym obciążeniu na biegu 4-5 w okolicach obrotów 2000-2300. Po dodaniu full gazu obroty gwałtownie skaczą do 2800-2900. I teraz pytanie... Jeżdżę tak od ponad roku i trochę dziwi mnie to, że tak długo "jeżeli to sprzęgło" się ślizga i nie ma zmian. Czy może być jakaś inna przyczyna? Sprzęgło sprawdzałem na tzw ruszanie na ręcznym, ale samochód gaśnie. nie ma opcji żeby wtedy coś się pośliznęło. Dziękuje Wam bardzo za pomoc;)

Offline Matek992

• Toyot Leżący
  • *
Odp: Skrzypienie przy wciskaniu sprzęgła??? Skaczące obroty
« Odpowiedź #1 dnia: 02-01-2018, 08:00:33 »
Nikt nic?

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
http://cloud.tapatalk.com/s/5a4b2e9b482af/MOV_0005.mp4
« Ostatnia zmiana: 02-01-2018, 08:05:34 wysłana przez Matek992 »

Offline Darek Toyota

• Toyot Chodzacy
« Odpowiedź #2 dnia: 02-01-2018, 09:28:16 »
To że skrzypi to wina wyrobionej tulejki na sprężynie mechanizmu pedału sprzęgła. Pewnie pedał ciężko chodzi, a chodzi ciężko bo rozhartował się docisk sprzęgła. Ślizga bo zużyta tarcza sprzęgła i już od roku drzesz nitami tarczy po kole dwumasowym.

Offline Matek992

• Toyot Leżący
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: 02-01-2018, 09:31:44 »
To że skrzypi to wina wyrobionej tulejki na sprężynie mechanizmu pedału sprzęgła. Pewnie pedał ciężko chodzi, a chodzi ciężko bo rozhartował się docisk sprzęgła. Ślizga bo zużyta tarcza sprzęgła i już od roku drzesz nitami tarczy po kole dwumasowym.