Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Szarpie i trzęsie  (Przeczytany 11889 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pawadam

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 179
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #45 dnia: 06-08-2019, 22:45:45 »
Czysciles MAP sensor w dolocie ? Przyznam sie ze ja nigdy go nie czyscilem i ostatnio jak wyciagnalem to wygladal slabo. Caly zasyfialy.

Offline arekw

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #46 dnia: 06-08-2019, 22:51:02 »
Przepływomierz czyściłem bo jakieś włoski były , ale tego map sensora nie ruszałem . Czekam na weekend bo w tej chwili inne rzeczy na głowie .

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka


Offline arekw

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #47 dnia: 12-08-2019, 21:05:04 »
Przepustnica wymieniona trzęsło i trzęsie dalej chyba ten mapsensor jeszcze zobaczę bo faktycznie jego nie sprawdzałem ... ( CHYBA MNIE SZL** TRAFI Z TYM AUTEM ) . Może ktoś miedzy czasie wpadł na magiczny sposób jeszcze co można zrobić przy okazji. ?!

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka


Offline zurdar

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 68
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #48 dnia: 12-08-2019, 22:04:33 »
A w kolektorze wyczyściłeś kanały EGR? Jeżeli odłączenie EGR leczy objawy to musi być coś z tym układem.

--
pozdrufka,
Żurek


Offline arekw

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #49 dnia: 12-08-2019, 22:08:17 »
Jutro odepne jeszcze wtyczkę od EGR błąd skasuje później i zobaczę czy bez wpiętego dalej jest to szarpanie... A w kolektorze czyszczone było wszystko zaufani mechanicy mi to robili ( ale wiadomo jak jest jak sam tego nie robisz ) będę informować ewentualnie zdemontuje i wyczyszcze już sam..

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka


Offline arekw

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #50 dnia: 14-08-2019, 10:48:33 »
Kolektor zdemontowany no i przyczyna rozwiązana ( zaufani mechanicy ) jak sam nie zrobisz to nie będzie chodzić . Kanały wyczyszczone wszystko śmiga jak należy dorzucam zdjęcie jak mechanicy wyczyścili kanały... Brak słów polecam od tego zaczynać w razie wu..
Dodam że 1 kanał był tylko drożny reszta zabita...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka

Offline fazibazi

  • Moderator
  • ******
  • Wiadomości: 2019
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #51 dnia: 14-08-2019, 11:48:54 »
 :good:
AURIS I 2011 HSD LPG - ecowarrior
Webasto TTE z GSM, VIOFO A119, iCar pro do HA i takie tam..

Offline zurdar

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 68
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #52 dnia: 14-08-2019, 20:08:13 »
Czyli że trafiłem za pierwszym razem.

--
pozdrufka,
Żurek


Offline arekw

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #53 dnia: 14-08-2019, 20:10:16 »
Dlatego następnym razem robię już sam żadnych mechaników

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka


Offline zurdar

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 68
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #54 dnia: 14-08-2019, 20:14:31 »
Ja zawsze robię sam chyba że robota ciężka i wymaga kanału/podnośnika.

--
pozdrufka,
Żurek


Offline Pawadam

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 179
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #55 dnia: 14-08-2019, 20:21:37 »
U mnie to nie dziala. Egr mam zaslepiony od momentu wymiany silnika. Wszystko smigalo elegancko. Zaczelo klekotac miesiac temu. Rozebralem wszystko tj, egr, chlodniczke, dolot, przepustnice, wyczyscilem wszystko i dalej klekocze tylko slabiej. Wymontowalem magnes z zaworu egr i wszystko smiga pieknie ale po 300km zapala sie check engine. Kasuje blad i jezdze dalej. Raz zrobilem tak ze podlaczylem drugi zawro egr (luzem). Smigalo ok ale check engine zaswieca sie po jakims czasie
« Ostatnia zmiana: 14-08-2019, 20:26:18 wysłana przez Pawadam »

Offline 21hans12

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #56 dnia: 11-09-2019, 19:20:43 »
Trafiło się i mi....Na początku pomyślałem że nierówna droga, bo trzęsło całym autem, ale wraz z coraz częstszym pojawianiem się tej sytuacji zacząłem szukać przyczyny. A sytuacja podobna jak u wszystkich szarpie i trzęsie przy uruchamianiu się silnika spalinowego, po wejściu na wysokie obroty było ok.
1. Podpięcie kompa - wypadał zapłon w trzecim cylindrze.
   Czynności - zakup nowych świeć i zamiana cewki druga z trzecią.
   Efekt - bez zmian, wypada zapłon w trzecim cylindrze.
2. Próbne odłączenie EGR
   Efekt - to samo
3. Testy papierkowe
W płynie chłodzącym - obecność oleju
W oleju - obecność płynu
Czynności -  głowica do regeneracji, planowania, wymiana uszczelek i wszystkiego co z tym związane
Efekt - prius naprawiony :)

Teraz wydaje mi się że jeździ lepiej niż przed awarią.
   
Pozdrawiam Paweł
Prius 2010

Offline priusowner

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 67
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #57 dnia: 12-09-2019, 15:41:24 »
Czynności -  głowica do regeneracji, planowania, wymiana uszczelek i wszystkiego co z tym związane

Robiles w ASO? Pytam bo slyszalem, ze jak w walnie uszczelke pod glowica to w ASO przy naprawie dodatkowo cos zmienia sie w oprogramowaniu sterowania pompy.
Wszystko to po to zeby zapobiec tej sytuacji w przyslosci. Jesli to prawda to czemu nie zrobili akcji serwisowej..  Moze warto by zrobic to zanim bedzie za pozno. Jak bede wiedzial cos wiecej to dam znac.


Offline sowapl

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 50
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #58 dnia: 12-09-2019, 20:58:35 »
Trafiło się i mi....Na początku pomyślałem że nierówna droga, bo trzęsło całym autem, ale wraz z coraz częstszym pojawianiem się tej sytuacji zacząłem szukać przyczyny. A sytuacja podobna jak u wszystkich szarpie i trzęsie przy uruchamianiu się silnika spalinowego, po wejściu na wysokie obroty było ok.
1. Podpięcie kompa - wypadał zapłon w trzecim cylindrze.
   Czynności - zakup nowych świeć i zamiana cewki druga z trzecią.
   Efekt - bez zmian, wypada zapłon w trzecim cylindrze.
2. Próbne odłączenie EGR
   Efekt - to samo
3. Testy papierkowe
W płynie chłodzącym - obecność oleju
W oleju - obecność płynu
Czynności -  głowica do regeneracji, planowania, wymiana uszczelek i wszystkiego co z tym związane
Efekt - prius naprawiony :)

Teraz wydaje mi się że jeździ lepiej niż przed awarią.
 
Ile miałeś przebiegu ?

Offline 21hans12

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #59 dnia: 12-09-2019, 22:09:31 »
Pozdrawiam Paweł
Prius 2010

Toyota Klub

Odp: Szarpie i trzęsie
« Odpowiedź #59 dnia: 12-09-2019, 22:09:31 »