Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: RAV 4 2.2 Diesel  (Przeczytany 880 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline djmaxkg

  • Prawie Toyot
  • Wiadomości: 2
RAV 4 2.2 Diesel
« dnia: 07-02-2018, 13:41:44 »
Witam. Mam pytanie. Mam możliwość zamiany aut ale to już jest bez znaczenia. Ojciec proponuje mi RAV 4 2.2 Diesel. Przebiegu ma 230tyś rocznik 2014 same długie trasy i z salonu.
W zamian chcę Toyota Auris 1.6 benzyna 2011 salon przebieg 70tyś
I teraz pytanie czy ta RAVKA pojeździ jeszcze?? jeśli tak to czego mogę się spodziewać przy takim przebiegu??
Nie chcemy z żoną wpaść i okaże się że nagle powoli wszystko zacznie padać.
Proszę o radę i pomoc.

Offline marcin

  • Global Moderator
  • ******
  • Wiadomości: 7109
  • Płeć: Mężczyzna
  • W kombi jeżdżą zombie.
    • 3vz.pl
Odp: RAV 4 2.2 Diesel
« Odpowiedź #1 dnia: 07-02-2018, 15:28:21 »
Dałbym sobie siana z tym dieslem. Fakt, że Ravka bardziej rodzinna od Ałrisa, ale moim zdaniem generator kosztów.
3VZ.pl  części, poliuretany, hamulce, trwała konserwacja podwozia, wygłuszenia, naprawy, modyfikacje

NOWE SZYBY PRZEDNIE DO 3gen - http://forum.toyotaklub.org.pl/index.php/topic,42938.msg600148.

Offline djmaxkg

  • Prawie Toyot
  • Wiadomości: 2
Odp: RAV 4 2.2 Diesel
« Odpowiedź #2 dnia: 07-02-2018, 16:00:51 »
No własnie o to chodzi.... wole sie zapytać. Niby z salonu ale ma już 250tys przejechane boimy się ze zaczną się koszty. Bo nasz obecny ma 5 lat 70tys i zero awarii.

Offline maly v8

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RAV 4 2.2 Diesel
« Odpowiedź #3 dnia: 08-02-2018, 07:55:30 »
Bierz rav, to dynamiczny samochód, ma napęd który się aktualnie przydaje,  jak jeździł trasy, to filtry nie zagwożdżone, a w  zasadzie  o więcej  nie  ma się puki co martwić na zapas.  Swoją drogą dziwne czasy nastały, że syn boi się żeby go ojciec nie wydymał   :-)

Offline Piotr Sas

  • Toyot Zmotoryzowany
  • ****
  • Wiadomości: 2633
  • Płeć: Mężczyzna
  • była Corolla 1.4 VVTI jest Auris 1.4 D4D
Odp: RAV 4 2.2 Diesel
« Odpowiedź #4 dnia: 08-02-2018, 08:26:18 »
Bierz rav, to dynamiczny samochód, ma napęd który się aktualnie przydaje,  jak jeździł trasy, to filtry nie zagwożdżone, a w  zasadzie  o więcej  nie  ma się puki co martwić na zapas.  Swoją drogą dziwne czasy nastały, że syn boi się żeby go ojciec nie wydymał   :-)

Rav jak zauważył marcin ma wady związane z tym silnikiem np. że normą jest spore zapotrzebowanie na olej silnikowy który ta jednostka lubi wypić w nadmiarze.
Jest kilka interesujących wątków o silniku 2.2 d4d
Obi

Offline maly v8

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RAV 4 2.2 Diesel
« Odpowiedź #5 dnia: 08-02-2018, 10:36:49 »
Zależy co dla kogo znaczy że "lubi wypić olej w nadmiarze" , kiedyś miałem Audi V8 norma brania wg. instrukcji to  było 0,8-1l na 1000 km, silnik był "luźno" spasowany, przez to bardzo żywotny, poza tym olej był zawsze świeższy bo "zmieniał się" rotacyjnie. Ale nie  każdego stać na  30 pln za litr oleju  dolewać co tyś km. :grin:

Toyota Klub

Odp: RAV 4 2.2 Diesel
« Odpowiedź #5 dnia: 08-02-2018, 10:36:49 »