A ja bym się nie pchał żadne kompresorki bo i tak trzeba rzeźbić a kompresor ma też swoje ograniczenia/wady... chyba że ktoś coś by ulepił tak na totalny soft za przysłowiową złotówkę no ale efekt może być mierny.
Co do turbo to potrzeba kilka rzeczy podstawowych takich jak kolektor wydechowy, wydech z dp, turbo, dolot, wtryski z listwą, sterowanie EMU, kilka czujniczków, pewnie przepływka itd . Koszt określam na 15k czyli spokojnie wyjdzie 20k (autpsja
)
Co do Yarisów2 z kompresorkiem z ch to w/g mnie są w chorych cenach i jedyną ich istotną zaleta jest to że jest ich mało i nie tracą sporo na wartości... a niestety samodzielne uturbienie zwykłego TS może owocować problemami z odsprzedażą.
Ogólnie Y2 z turbo śmigałby już fajnie tylko trzeba pomyśleć czy się opłaca rzeźbić jak można kupić gotowca chociażby polo gti.
p.s.
Pojawiły się głosy że SA nie ogarnie vvti... spokojnie to zrobi nawet z vvti-l