Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Na jak dlugo mozna zostawic  (Przeczytany 1933 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Doti

• Prawie Toyot
Na jak dlugo mozna zostawic
« dnia: 05-04-2018, 16:46:22 »
Witam,
chociaz mam Toyote Yaris, ale pisze w watku Priusowym, poniewaz moja toyota jest w hybrydzie.
Mam pytanie, bo niebardz wiem co robic i jak rozwiazac ten problem.
Okazalo sie, ze musze wrocic za granice (inny kontynent) w nastepnym tygodniu i moze sie zdarzyc, ze nie bedzie mnie w Polsce jakies pol roku.
Raczej nie mam nikogo, kto moglby sie zapiekowac autem i np. odpalac go chociaz raz w tygodniu.
Co moge zrobic zeby po powrocie z zagranicy moc go odpalic, nie wiem, wyjac jakos akumulator? czy w ogole to nie uszkodzi go?
Zastanawiam sie juz nawet nad sprzedaza, ale nie wiem czy zdaze. Wolalabym jednak zostawic auto tylko boje sie co z nim bedzie jak wroce.
Jestem zielona w kwestii aut, a tymbardziej hybryd, a te nabylam troche przez przypadek, potrzebowalam automatycznej skrzyni biegow i akurat hybryda ja miala.
Prosze o pomoc....

Offline fazibazi

• Toyot Chodzacy
Odp: Na jak dlugo mozna zostawic
« Odpowiedź #1 dnia: 05-04-2018, 16:59:10 »
Napisz skąd jesteś. Może jakiś zaufany forumowicz ci zrobi przepałkę itp. Generalnie jedyne co mozesz zrobić to wyjąć (albo odłączyć i zostawić w samochodzie) aku 12v. Pamiętaj potem zamknąć samochód (manualnie) i nie zostawić przy tym kluczyków w srodku (to nie żart). A i najlepiej postaw auto w cieniu lub potencjalnie chłodnym miejscu, z korzyścią dla baterii HV.
« Ostatnia zmiana: 05-04-2018, 17:01:00 wysłana przez fazibazi »
AURIS I 2011 HSD LPG - ecowarrior
Webasto TTE, VIOFO A119 fv3.4 HDR i inne bajery

Offline AGILESS

• Toyot Spamer
  • Living on my own
« Odpowiedź #2 dnia: 05-04-2018, 18:25:13 »