Cześć kolego, mam podobne objawy - udało Ci się rozwiązać problem?
Witam
Kupiłem Oring na zamówienie, wykonany z "tworzywa" na większe ciśnienie oleju o jego temp. max do 110 Stopni C. i o większej średnicy niż ten oryginalny. Oryginał na pewno ma 3,5mm w standardzie następny ma 4,00mm >> u mnie nie chciała wejść z 4,00mm pompa bo próbowałem też w ten sposób nawet smarowanie nie pomogło. Ostatecznie znalazłem firmę, chyba z Konina która robi wszystkie rozmiary, nawet te poza standardowymi. Kosztował mnie z wysyłką coś koło 20PLN.
Wymieniłem sam, problem z włożeniem pompy był ale dobrze trzeba było posmarować Oring smarem silikonowym > pomogło i i pompa ładnie weszła w blok silnika.
Jak coś mogę podać namiary na firmę, al spróbuj włożyć standardowy , kosztuje 1,50PLN w sklepie "USZCZELKA" z Łodzi <sprzedają też na allegro> lub w każdym innym sklepie z uszczelniaczami technicznymi. Oryginał ma rozmiar 44x3,5 albo 45x3,5mm musiałbym odgrzebać E-maile żeby sprawdzić Ci to wszystko z wymiarami żeby nie wprowadzić w błąd. Jak poszedłem z oryginałem zdjętym z pompy do sklepu to na miejscu wszystko pomierzyli ina tej podstawie dobierali. Grubość oryginału na bank 3,5 mm bo tego raczej nie zapomnę:)
U mnie sprawę załatwił ten niestandardowy, a szukania winy całe dwa lata i samemu wpadłem na pomysł i pomogło.
Pozdrawiam