Autor Wątek: E12 D4D pompa paliwa wysokiego ciśnienia O,RING  (Przeczytany 4888 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline smokofilidanek

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1147
E12 D4D pompa paliwa wysokiego ciśnienia O,RING
« dnia: 23-04-2018, 11:51:35 »
Witam

Z racji że mam ciągły problem z wyciekiem oleju spod pompy wysokiego ciśnienia w 1.4d4d wpadłem na pomysł żeby zwiększyć średnicę zastosowanego oryginalnie oringu o numerze OE 96723-35044. W związku z powyższym czy ktoś z Was posiada taką wiedzę lub program, który podaje wymiary tego uszczelniacza. Chodzi mi o grubość i jego średnicę. Ja takiej info nie mogę nigdzie znaleźć a bardzo przydałaby się.
Obstawiam że wyciek jest przez oring, z racji że z jazdą na podmienionej pompie jest to samo.
TO że wszystko co oryginalne dobre być nie musi przekonałem się już w innym aucie, gdzie też zastosowałem grubszy oring i problem się rozwiązał. Było to w SUZUKI BALENO z aparatem zapłonowym. Pomoc w kwestii rozmiarów była błyskawiczna:)

Dziękuję i pozdrawiam

Offline smokofilidanek

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1147
Odp: E12 D4D pompa paliwa wysokiego ciśnienia O,RING
« Odpowiedź #1 dnia: 20-08-2018, 01:11:11 »
Czy komuś też leci plej z tego miejsca?
Oring zamówiłem nietypowy na 3.7 mm i będę chciał go niedługo wymienić.
Póki co dalej jest mokro od oleju pod pompą wtryskową....

soveir

  • Gość
Odp: E12 D4D pompa paliwa wysokiego ciśnienia O,RING
« Odpowiedź #2 dnia: 03-03-2019, 23:20:04 »
Cześć kolego, mam podobne objawy - udało Ci się rozwiązać problem?

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka


Offline smokofilidanek

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1147
Odp: E12 D4D pompa paliwa wysokiego ciśnienia O,RING
« Odpowiedź #3 dnia: 03-03-2019, 23:59:09 »
Cześć kolego, mam podobne objawy - udało Ci się rozwiązać problem?

Witam

Kupiłem Oring na zamówienie, wykonany z "tworzywa" na większe ciśnienie oleju o jego temp. max do 110 Stopni C. i o większej średnicy niż ten oryginalny. Oryginał na pewno ma 3,5mm w standardzie następny ma 4,00mm >> u mnie nie chciała wejść z 4,00mm pompa bo próbowałem też w ten sposób nawet smarowanie nie pomogło. Ostatecznie znalazłem firmę, chyba z Konina która robi wszystkie rozmiary, nawet te poza standardowymi. Kosztował mnie z wysyłką coś koło 20PLN.
Wymieniłem sam, problem z włożeniem pompy był ale dobrze trzeba było  posmarować Oring smarem silikonowym > pomogło i i pompa ładnie weszła w blok silnika.

Jak coś mogę podać namiary na firmę, al spróbuj włożyć standardowy , kosztuje 1,50PLN w sklepie "USZCZELKA" z Łodzi <sprzedają też na allegro> lub w każdym innym sklepie z uszczelniaczami technicznymi. Oryginał ma rozmiar 44x3,5 albo 45x3,5mm  musiałbym odgrzebać E-maile żeby sprawdzić Ci to wszystko z wymiarami żeby nie wprowadzić w błąd. Jak poszedłem z oryginałem zdjętym z pompy do sklepu to na miejscu wszystko pomierzyli ina tej podstawie dobierali. Grubość oryginału na bank 3,5 mm bo tego raczej nie zapomnę:)
U mnie sprawę załatwił ten niestandardowy, a szukania winy całe dwa lata i samemu wpadłem na pomysł i pomogło.
Pozdrawiam

soveir

  • Gość
Odp: E12 D4D pompa paliwa wysokiego ciśnienia O,RING
« Odpowiedź #4 dnia: 05-03-2019, 19:08:21 »
Cześć kolego, mam podobne objawy - udało Ci się rozwiązać problem?

Witam

Kupiłem Oring na zamówienie, wykonany z "tworzywa" na większe ciśnienie oleju o jego temp. max do 110 Stopni C. i o większej średnicy niż ten oryginalny. Oryginał na pewno ma 3,5mm w standardzie następny ma 4,00mm >> u mnie nie chciała wejść z 4,00mm pompa bo próbowałem też w ten sposób nawet smarowanie nie pomogło. Ostatecznie znalazłem firmę, chyba z Konina która robi wszystkie rozmiary, nawet te poza standardowymi. Kosztował mnie z wysyłką coś koło 20PLN.
Wymieniłem sam, problem z włożeniem pompy był ale dobrze trzeba było  posmarować Oring smarem silikonowym > pomogło i i pompa ładnie weszła w blok silnika.

Jak coś mogę podać namiary na firmę, al spróbuj włożyć standardowy , kosztuje 1,50PLN w sklepie "USZCZELKA" z Łodzi <sprzedają też na allegro> lub w każdym innym sklepie z uszczelniaczami technicznymi. Oryginał ma rozmiar 44x3,5 albo 45x3,5mm  musiałbym odgrzebać E-maile żeby sprawdzić Ci to wszystko z wymiarami żeby nie wprowadzić w błąd. Jak poszedłem z oryginałem zdjętym z pompy do sklepu to na miejscu wszystko pomierzyli ina tej podstawie dobierali. Grubość oryginału na bank 3,5 mm bo tego raczej nie zapomnę:)
U mnie sprawę załatwił ten niestandardowy, a szukania winy całe dwa lata i samemu wpadłem na pomysł i pomogło.
Pozdrawiam
Jak byś mógł poratować namiarami na firmę która robi te uszczelki na zamówienie, bo okazało się że to uszczelka w pompie której nigdzie dostać nie można...

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka


Offline smokofilidanek

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1147
Odp: E12 D4D pompa paliwa wysokiego ciśnienia O,RING
« Odpowiedź #5 dnia: 05-03-2019, 22:43:27 »
Jak byś mógł poratować namiarami na firmę która robi te uszczelki na zamówienie, bo okazało się że to uszczelka w pompie której nigdzie dostać nie można...

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka

Kolego Ty masz 2.0 D4D
Ja piszę o Oringu pompy wysokiego ciśnienia na jej wejściu w blok silnika w gniazdo górnego wałka rozrządu  do 1.4D4D a to zupełnie inna pompa.
Ja w środku nic nie wymieniałem więc z rozmiarami raczej Ci nie pomogę.
Puszczę Ci na p.w. nazwę tej firmy, tylko żeby zrobili Ci uszczelkę"" musisz podać im wszystkie parametry pracy i rozmiary.

Widzę że masz sporo problemów z tym autem, co post z problemem  to Twój..
Trochę słaby wybór z tym 2.0 D4D 116KM, ale jak kto lubi, są tacy co uważają że to najlepszy D$D w  E12...

soveir

  • Gość
Odp: E12 D4D pompa paliwa wysokiego ciśnienia O,RING
« Odpowiedź #6 dnia: 06-03-2019, 00:33:23 »
Jak byś mógł poratować namiarami na firmę która robi te uszczelki na zamówienie, bo okazało się że to uszczelka w pompie której nigdzie dostać nie można...

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka

Kolego Ty masz 2.0 D4D
Ja piszę o Oringu pompy wysokiego ciśnienia na jej wejściu w blok silnika w gniazdo górnego wałka rozrządu  do 1.4D4D a to zupełnie inna pompa.
Ja w środku nic nie wymieniałem więc z rozmiarami raczej Ci nie pomogę.
Puszczę Ci na p.w. nazwę tej firmy, tylko żeby zrobili Ci uszczelkę"" musisz podać im wszystkie parametry pracy i rozmiary.

Widzę że masz sporo problemów z tym autem, co post z problemem  to Twój..
Trochę słaby wybór z tym 2.0 D4D 116KM, ale jak kto lubi, są tacy co uważają że to najlepszy D$D w  E12...
Kolego to moja pierwsza awaria w tym aucie, silnik to 1.4d4d  260 tys km. Ojciec tym autem z salonu wyjechał w 2006, więc auto od nowości u nas - musiałeś  mnie pomylić z innym forumowiczem. A ta uszczelka o której piszesz jest ok, ale mechanik który to rozebrał twierdzi że są inne jedną bliżej oleju, 2ga bliżej ropy czy coś takiego , jutro będę miał.zdjecia to wrzucę na forum - wadliwy oring mam wyjęty

Edit: auto miało podniesiona moc chip em ok 50 000 km wcześniej i dzieliłem się wykresem w innym wątku ale to nadal 1.4 mimo.mocy 2.0 ;)

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
« Ostatnia zmiana: 06-03-2019, 00:46:28 wysłana przez soveir »

Offline smokofilidanek

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1147
Odp: E12 D4D pompa paliwa wysokiego ciśnienia O,RING
« Odpowiedź #7 dnia: 06-03-2019, 01:06:07 »
A ta uszczelka o której piszesz jest ok, ale mechanik który to rozebrał twierdzi że są inne jedną bliżej oleju, 2ga bliżej ropy czy coś takiego , jutro będę miał.zdjecia to wrzucę na forum - wadliwy oring mam wyjęty

No właśnie też myślałem że są inne od oleju silnikowego w środku, ale jak się dowiedziałem od mechanika jeśli wyciek jest olejowy to winny jest zawsze Oring na wejściu pompy w silnik. Pompa jest smarowana olejem napędowym i nie ma prawa wyciekać z niej olej silnikowy.

U mnie przez dwa lata był z wyciekiem oleju silnikowego << nawet nowy oryginalny Oring z TOYOTY puszczał, który kosztował 45 PLN>
Też już myślałem że to wyciek z pompy ale skąd w niej olej silnikowy?
Po zastosowaniu nietypowego grubszego problem rozwiązany jak ręką odjął.


soveir

  • Gość
Odp: E12 D4D pompa paliwa wysokiego ciśnienia O,RING
« Odpowiedź #8 dnia: 06-03-2019, 01:48:57 »



nawet nowy oryginalny Oring z TOYOTY puszczał, który kosztował 45 PLN>
Też już myślałem że to wyciek z pompy ale skąd w niej olej silnikowy?
Po zastosowaniu nietypowego grubszego problem rozwiązany jak ręką odjął.

Czy masz gdzieś nr katalogowy oringu z Toyoty?

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka


Offline smokofilidanek

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1147
Odp: E12 D4D pompa paliwa wysokiego ciśnienia O,RING
« Odpowiedź #9 dnia: 06-03-2019, 08:29:25 »



nawet nowy oryginalny Oring z TOYOTY puszczał, który kosztował 45 PLN>
Też już myślałem że to wyciek z pompy ale skąd w niej olej silnikowy?
Po zastosowaniu nietypowego grubszego problem rozwiązany jak ręką odjął.

Czy masz gdzieś nr katalogowy oringu z Toyoty?

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
   Numer mozesz sprawdzic sobie w EPC na japan-parts.eu.

soveir

  • Gość
Odp: E12 D4D pompa paliwa wysokiego ciśnienia O,RING
« Odpowiedź #10 dnia: 06-03-2019, 23:13:47 »
Coś tam mechanik mi dopasował - niby wykorzystał uszczelkę od wału korbowego, - olej uciekał ta dziurka jak główka od szpilki na pierwszym zdjęciu

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka



 

Beesafe.pl