- nadkole po stronie kierowcy:
- górna szczelina zwęża sięw stronędrzwi od rozsądnej szerokości do takiej prawie na styk,
Czy przypadkiem nie chodzi Ci o lewy błotnik ? Ja mam podobnie na prawym błotniku, gdzie szczelina pomiedzy maską a błotnikiem bardzo sięzmniejsza. Podczas odbioru też nabrałem podejrzeń bo tak najczęściej naprawiane są auta powypadkowe, gdzie nie dba sięo dokładne spasowanie poszczególnych elementów. Z uwagi na fakt, że odbierając auto byłem za bardzo podniecony aby zauważyć ewentualne braki, zabrałem ze sobą fachowca, która miał to za mnie zrobić. Obejrzał dokładnie każdy centymetr auta, zwłaszcza listwy, błotniki i progi, kładł sięprawie pod auto, otwierał wszystkie drzwi, bagażnik i maskęi sprawdzał czy nie ma nic niepokojącego, przypierd.... siędo każdej pierdoły wprawiając w konsternacjęsprzedawcę. Ale tak musiało być. To zwężenie dokładnie obejrzeliśmy, i doszliśmy do wniosku, że jest to albo wada fabryczna albo montażowa i raczej nic nie było kombinowane przy błotniku (żadnych szpachli, malowań, demontażu elementu), dlatego też odebrałem auto z tym "defektem", który nie ma wpływu na estetykępojazdu. Myślę, że przy odsprzedaży też nie będzie z tym problemu. Jedyne co umknęło naszej uwadze to zarysowania na tablicy zegarów, ale w trakcie eksploatacji odpuściłem temat bo wyczyściłem to środkiem do czyszczenia wyświetlaczy tel. komórkowych i jest ok. Ale zwróć uwagęna wszystkie elementy tego typu - klima, radio są bardzo podatne na zarysowanie. Wystarczy, że jakiś cymbał przetrze to szmatką mocniej dociskając i już jest rysa.
nowe E-12 maja taki sam rozmiar koła zapasowego jak reszta ?
Brałem tuż przed liftingiem i mam pełnowymiarowe koło.
z Anglii i Turcji jest kiepskie.
Mam sedana z turcji i tego sięobawiam, ale jak na razie rok (bez 1 m-ca) i 17 tys. bezproblemowej jazdy. Jedyne problemy to z winy serwisu (blokada skrzyni biegów) i podwyższone obroty - co prawie sięjuż wyjaśniło, jeszcze trochętestów i będęmógł wznowić stary wątek.