Autor Wątek: Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania  (Przeczytany 30902 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bartosz81

  • Gość
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« dnia: 12-05-2005, 15:44:05 »
Witam

Rozmawiałem z Panem z TTC z Krakowa i co sie okazuje.
Człowiek poleca bardziej montaz najnowszego produktu firmy Maksor Dynamic fuel Reference zamiast zmiany oprogramowania własnie w szczegolnoci do Toyot gdzie elektronika jest juz wyżyłowana ale bardzo dobrze reaguje na Df Reference.
Osoba jest szczera bo od razu powiedziała ze przybedzie 5-6KM ale ze to bedzie praktycznie nieodczuwalne, natomiast przy Df- ie powiedział ze nawet 8KM przybedzie.

Chciałbym sie dowiedziec czy ktos juz może założył sobie cos takiego w Toyocie.
Podobno ten Df jest o niebo lepszy od dawnych magnetyzerow, zresztą cena tez jest wysoka.

Wiem ze ten temat sie kiedy pojawił ale według mnie nie ma co ich łączyc.

W poniedziałek jestem wstepnie umowiony na symulacje w TTC, jesli sie wyrobią z robotą bo są zawaleni, aby sprawdzic jaki sterownik jest wsadzony do mojego Yariska, bo podobno są dwa rodzaje i może go shamuje.

P.S. Kurde, chce człowiek konikow dodac to takie problemy sie robią   :chmmm
« Ostatnia zmiana: 25-03-2006, 09:23:53 wysłana przez mugger »

Offline Sober

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1143
  • Płeć: Mężczyzna
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« Odpowiedź #1 dnia: 12-05-2005, 16:02:08 »
Ale 1000 złotych za magnesik :/ Ta tańsza opcja za 550 brzmi już trochęlepiej... Swoją drogą uczciwość kolesia jest zastanawiająca :) Może mają jakąś umowęz Maksorem?? Na stronkach też go reklamowali ;-) Pewnie optymalnym rozwiązaniem byłby Maksor + chip :D Wg tego co piszesz jest teoretyczna szansa na przekroczenie 100KM, chociaż to wg mnie mało realne ;-)

Jak możesz to shamuj autko i weź do testów maksora :D
Seat Leon Cupra :D

Hicks

  • Gość
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« Odpowiedź #2 dnia: 12-05-2005, 16:22:37 »
W rozwiązaniach serii Dynamic Fuel zastosowano nową i opatentowana przez nas technologię. Modyfikują one właściwości paliwa w nieznanym do tej pory stopniu a uzyskiwane efekty mocno zaskakują. Natężenie pola magnetycznego działające na paliwo jest kilkadziesiąt razy większe niż w rozwiązaniach i generacji. Nic więc dziwinego że różnica w osiągach jest nie tylko możliwa do zmierzenia na certyfikowanych hamowniach (patrz badania na hamowni) ale przede wszystkim łatwo wyczuwana przez kierowcę. Użytkownicy porównuja często różnice w osiągach do zastosowania silnika o większej pojemności. I często nie ma w tym przesady.

 :roll:
To tekst ze strony Maksora.
Nie wiem kto to napisał ale te wszystkie ogólniki powodują, że wolępoczekać, aż ktoś z klubowiczów pojeździ trochęz tym wynalazkiem i rzetelnie nam opisze efekty zmiany włącznie z publikacją wykresów.

Bartosz81

  • Gość
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« Odpowiedź #3 dnia: 12-05-2005, 16:23:03 »
Prawde mówiąc tez nad tym myslałem:-)) jestem umówiony z TTC oraz z facetem z Maksora, jak DF mnie nie zadowoli w ciagu 30dni zwracaja kase :-))

Offline Sober

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1143
  • Płeć: Mężczyzna
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« Odpowiedź #4 dnia: 12-05-2005, 16:28:44 »
Cytat: Bartosz81
Prawde mówiąc tez nad tym myslałem:-)) jestem umówiony z TTC oraz z facetem z Maksora, jak DF mnie nie zadowoli w ciagu 30dni zwracaja kase :-))


No to super  :aslyer

A bierzesz do testów tego Reference czy zwykłego?

Swoją drogą 10% wzrostu mocy przez sam magnetyzer to chyba mocno przesadzone ;-) realnie pewnie da z 2-4 KM, ale obym sięmylił :)
Seat Leon Cupra :D

Bartosz81

  • Gość
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« Odpowiedź #5 dnia: 12-05-2005, 16:59:01 »
Jesli bedzie mozliwoć zrobienia tego na szybkozłączkach to biore Df-a i to oczywiscie tego Reference, to czy da sie na szybkozłączkach okaze sie w przyszłym tygodniu jak sie spotkam z klientem z Maksora który wyjezdza na montaze do Krakowa i wtedy przedyskutujemy ten temat, wtedy przed przeglądem 2kliknięcia i DFa nie ma, a po przeglądzie dawaj od nowa klik klik i juz DF jest :-))

Zobaczymy jak to bedzie, przeszkadza mi tylko brak wolnego czasu w przyszłym tygodniu ale facet bedzie sie kontaktował ze mna na koma mam nadzieje ze zamknęten temat w przysłym tygodniu:-)) autko bedzie juz miało ponad 1000km przejechane.

Offline Rafels

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1160
  • Płeć: Mężczyzna
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« Odpowiedź #6 dnia: 12-05-2005, 22:44:45 »
W http://www.magnesy.pl/  zapłacisz taniej za ten kawałek magnesu. Przynajmniej jak sięnie sprawdzi możesz na wodomierz w domu założyć  :wink:
Poza tym dobre jest jeszcze "sauna soluszyn" w Mango Gdynia. Odchudza rewelacyjnie już po godzinie. Przynajmniej portfel  :roll:
Nie szkoda wam kasy na te brednie...?
"I love the smell of flames early in the morning..."

Offline Sober

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1143
  • Płeć: Mężczyzna
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« Odpowiedź #7 dnia: 12-05-2005, 22:51:15 »
Cytat: Rafels
Nie szkoda wam kasy na te brednie...?


Nie no to działa, są wyniki z hamowni :) Daje to pare koników! Zresztą Bartosz81 przetestuje to będziemy mieli obiektywną opinię:)
Seat Leon Cupra :D

FOKA

  • Gość
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« Odpowiedź #8 dnia: 14-05-2005, 12:06:30 »
no ja tez chetnie poczekam na opinie, ciekawe czy daloby to cos w 1.0, ja juz mam chip zalozony i ciekawe czy chip + magnetyzer daloby cos wiecej:)

FOKA

  • Gość
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« Odpowiedź #9 dnia: 14-05-2005, 12:13:38 »
popatrzylem na stronce Maksor i 4KM i 3Nm w samochodzie ze 110KM to troche malo jak an wydane 1000zl, chip dalby przynajmneij dwa razy wiecej za ta sama cene :)

Bartosz81

  • Gość
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« Odpowiedź #10 dnia: 14-05-2005, 13:29:01 »
Gadałem z facetem z Maksora i jeszcze nie ma żadnych opini z użyciem Df-a Reference gdyż te co są na zdjęciach to są normalne Df-y Reference natomiast cała akcja skierowana jest głównie dla właścicieli Toyot (servis Toyoty w Zabrzu montuje to normalnie w czasie trwania gwarancji) i chodzi tu o Df-a Refence aktywnego albo montowanego aktywnie i opinie powinny siępokazać własnie pierwsze dopiero w tym tygodniu. jak narzie facet powiedziać (na ile mu wierzyc) ze jeszcze nikt nie oddał Df-a.

Podobno elektronika w samochodach takich jak VW, Ford, Audi, Peugeot nie jest tak rozbudowana jak właśnie w Toyotach których elektronika bez problemu radzi sobie z w ten sposób zmodyfikowanym paliwem co owocuje wzrostem mocy nawet o 6-7KM i momentu. Natomiast w pozostałych autach elektronika sobie nie radzi i auto nie wykorzystuje w 100% możliwości płynących ze zmodyfikowanego paliwa.

Tak to zrozumiałem z trwającej 5 minut rozmowy.

Offline Red_Point

  • Toyot Spamer
  • *****
  • Wiadomości: 3468
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.RedPoint.ilto.pl > ZAPRASZAM > Yaris, Yaris FL, Avensis ...
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« Odpowiedź #11 dnia: 14-05-2005, 13:33:28 »
Bartosz81, to ci chyab nawciskal koles, bo z tego co mi wiadomo po chipie FOKA, zyskal 6KM, wiec przy 1.3 sadze ze ok 8 KM jest jak najbardziej w zasiegu.......... - oczywiscie ze silnik jets mocniejszy itd nie znaczy ze przyrost musi byc wiekszy, ale jest to bardzo prawdowpodobne................

wiec niech nie gada glupot ze VW itp podciaga o 6-7 KM a topyoty sie nie da......... - chyab ze taki z niego 'kierownik'!!
widze ze TTC sobei odpuszcze.......
Niech prąd bedzie z Wami !!!

" ... objazd miasta na 18"stkach. Nie przestać! Wrócić na 20"stkach ... " Tede

Offline Sober

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1143
  • Płeć: Mężczyzna
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« Odpowiedź #12 dnia: 14-05-2005, 13:39:00 »
Cytat: Bartosz81
Gadałem z facetem z Maksora i jeszcze nie ma żadnych opini z użyciem Df-a Reference gdyż te co są na zdjęciach to są normalne Df-y


Tu jest test Reference'a. W Golfie 1,6 dał ok + 3,89% mocy co by odpowiadało nieco ponad 3 KM w yarisie 1.3, ale jest szansa że silnik Toyoty lepiej na niego zareaguje...
Seat Leon Cupra :D

Bartosz81

  • Gość
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« Odpowiedź #13 dnia: 14-05-2005, 13:44:26 »
Pierwsze co facet powiedział to że najważniejsze jest zadowolenie klienta i ze po zmianie oprogramowania klient wsiadając do samochodu musi odczuć wyraźna różnice, bo jeśłi tak nie jest to oni sa stratni bo nie mogą oczekiwać kasy za coś takiego. Przyznał zęnie robił jeszcze ani 1.0 ani 1.3, tylko 1.4Diesla. Ale powiedział abym zadzwonił w poniedziałek u umówimy sięna jąkąś symulacje, mówił coś jeszcze ze są dwa rodzaje montowanych komputerów i zależy który jest zamontowany to albo więcej da sie albo mniej koników dojdzie. W skrócie mówiac nie chca tracic czasu swojego i mojego no ale powiedział ze coś spróbuje wykombinować. Tym bardziej ze są zawaleni robotą co jest prawdą.

No nic mam nadzieje ze jakos w tym tygodniu uda mi sie zdobyc więcej namacalnych inforamcji. najlepiej to jak bym znalazł 1000PLN to i program bym zmienił i Df-a wstawił    :-))

CarinaGTI

  • Gość
Dynamic Fuel Reference vs. tuning oprogramowania
« Odpowiedź #14 dnia: 14-05-2005, 14:38:36 »
jak ma sięsamochodzik 200- konny to może da to z 2-3KM i z 5-7Nm no ale w mniejszych jednostkach to bedzie bardziej działała psychika niż odczuwalny przyrost
no ale to, że zamiast chipa daniel lub ktokolwiek inny z TTC poelca magnetyzer to grubo wątpie, owszem jedno i drugie tak ale za 550zł to wybaczcie  :adiabelek
wiem,m że to coś dało tak jak wyżej napisałem no ale jak w sentencji :D


 

Beesafe.pl