Witam
Rozmawiałem z Panem z TTC z Krakowa i co sie okazuje.
Człowiek poleca bardziej montaz najnowszego produktu firmy Maksor Dynamic fuel Reference zamiast zmiany oprogramowania własnie w szczegolnoci do Toyot gdzie elektronika jest juz wyżyłowana ale bardzo dobrze reaguje na Df Reference.
Osoba jest szczera bo od razu powiedziała ze przybedzie 5-6KM ale ze to bedzie praktycznie nieodczuwalne, natomiast przy Df- ie powiedział ze nawet 8KM przybedzie.
Chciałbym sie dowiedziec czy ktos juz może założył sobie cos takiego w Toyocie.
Podobno ten Df jest o niebo lepszy od dawnych magnetyzerow, zresztą cena tez jest wysoka.
Wiem ze ten temat sie kiedy pojawił ale według mnie nie ma co ich łączyc.
W poniedziałek jestem wstepnie umowiony na symulacje w TTC, jesli sie wyrobią z robotą bo są zawaleni, aby sprawdzic jaki sterownik jest wsadzony do mojego Yariska, bo podobno są dwa rodzaje i może go shamuje.
P.S. Kurde, chce człowiek konikow dodac to takie problemy sie robią :chmmm