Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Wymiana silnika  (Przeczytany 2335 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pawadam

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 143
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wymiana silnika
« Odpowiedź #15 dnia: 12-07-2018, 11:23:04 »
  Uszczelkę pod głowicę i uszczelniacze zaworowe na pewno trzeba wymienić.  Pozostaje sprawdzić pierścienie i panewki. Cała reszta wydaje się być ok . Kompresja na 2,3,4 cylindrze wynosiła odpowiednio 13,14,14 bar. Na 1 było 10 bar. Zestaw serwisowy kosztuje 130? z nowymi szpilkami.  Do sprawdzenia jest jeszcze cena łańcucha.  Wydaje mi się że w 200-250? wszystko powinno się zamknąć.  Plus parę ? na piwko.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

« Ostatnia zmiana: 12-07-2018, 11:41:20 wysłana przez Pawadam »

Offline toauris

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 62
Odp: Wymiana silnika
« Odpowiedź #16 dnia: 23-07-2018, 16:39:56 »
a ja przy 150 000km w silniku BMW  mialem już wymienione : rozrząd*2(raz gwarancja drugi raz komplet z kołami za 1500) , elektrozawór od Vanosa *2, czujniki wałków oba, uszczelniacz wału ze 3 razy , cewki komplet, katalizator ,

przy 150 000km w aurisie bałem się , że trzeba myśleć o rozrządzie ... a tu TAKI PSIKUS!!!

gdyby tylko karoseria była ocynkowana tak jak powinna to całkiem dobre auta.

Offline Ma-corolla

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 368
Odp: Wymiana silnika
« Odpowiedź #17 dnia: 24-07-2018, 22:58:38 »
trudno mi uwierzyć ze nie zmieniałeś baterii trakcjinej kiedy mam kolegę taksówkarza ktory po 450.000Km zmienił 2 razy baterie Trakcjiną

Offline Pawadam

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 143
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wymiana silnika
« Odpowiedź #18 dnia: 24-07-2018, 23:46:21 »
nie tylko trakcyjnej ale tej malej 12V tez nie zmienialem . jezeli jest jakis sposob w jaki moge to potwierdzic to bradzo prosze powiedziec jaki . ja mam kilku kolegow ktorzy jezdza priusami 2 i 3 gen . kilku z nich zbliza sie do mln km a przynajmniej 3 ma juz mln za soba . zaden z nich nie zmienial baterii trakcyjnej ani razu .
Moj stary silnik po regeneracji . Smiga juz w innym priusie . Kompresja na na wszystkich cylindrach , 15 bar. Koszt remontu zamknal sie w 1500zl . Wymienione zostaly pierscienie , uszczelniacze zaworowoe , lancuch rozrzadu , wszystkie uszczelki , swiece .
Zobaczymy jak dlugo bedzie smigal .
« Ostatnia zmiana: 24-07-2018, 23:54:26 wysłana przez Pawadam »

Offline przmor

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 423
Odp: Wymiana silnika
« Odpowiedź #19 dnia: 24-07-2018, 23:57:51 »
Hybryda uzywana do jazdy po autostradach nie zabije zbyt szybko baterii HV. Hybryda jezdzona bez przerwy godzinami wylacznie po miescie juz moze zaszkodzic baterii. Ospbiscie znam dwa przypadki gdzie przy 120kkm i 180kkm zaczely sie problemy z bateria HV.

Offline Pawadam

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 143
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wymiana silnika
« Odpowiedź #20 dnia: 25-07-2018, 00:04:30 »
tu sie zgodze .

Offline Piotr Sas

  • Toyot Zmotoryzowany
  • ****
  • Wiadomości: 2649
  • Płeć: Mężczyzna
  • była Corolla 1.4 VVTI jest Auris 1.4 D4D
Odp: Wymiana silnika
« Odpowiedź #21 dnia: 25-07-2018, 07:16:05 »
Czyli tylko uszczelka pod głowicą poszła?
Jeśli tak, to bym ją wymienił i masz zapasowy silnik w cenie uszczelki.

Moim zdaniem głowica ma wżery między pierwszym i drugim cylindrem - do splanowania i pewnie na następne 800 tys km ;)
Obi

Toyota Klub

Odp: Wymiana silnika
« Odpowiedź #21 dnia: 25-07-2018, 07:16:05 »