Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Corolla E12 1.4 d4d - wtryski, pytanie  (Przeczytany 113 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline eskalon

  • Prawie Toyot
  • Wiadomości: 3
Corolla E12 1.4 d4d - wtryski, pytanie
« dnia: 10-07-2018, 08:51:30 »
Hejoooo!

Mając trochę (ale nie wystarczająco) czasu, postanowiłem sprawdzić przelew wtrysku.

Powodem jest utrata mocy przy ok 2 tys. obrotów, samochód nie przyspiesza, kopci na czarno. Po redukcji lub odpuszczenia gazu wraca do normy. Wymieniony filtr paliwa.

Zrobiłem bardzo krótki test przelewowy około minuty (zabrakło dłuższych rurek, następnym razem się przygotuję lepiej).

Pierwsze odpalenie po nocy

MAF 6,3 gm/s
MAP 100 kPa
CR Pressure 29 MPa
Injection Vol 1.  -1,091 mm3
Injection Vol 2.   1,722 mm3
Injection Vol 3.  -0,154 mm3
Injection Vol 4.  +0,310 mm3
M+INJ-PILOT ON 577us
Pilot Injection 395 us

Na ciepłym korekty bardzo się nie poprawiają.

W ciągu nie całej minuty wtryski przelały:(licząc od strony łańcucha), temp cieczy ok 40 stopni:

1 ? 8mm3
2 ? 10,25 mm3
3 ? 9,75 mm3
4 ? 7 mm3

Czy jest bardzo źle ?

Co mogę we własnym zakresie jeszcze sprawdzić (dłuższy test przelewowy, aktywny fuel leak test) ?

Dzieki za wszelkie wskazówki.

PS. Czy to normalne, że zawór VRV mocno piszczy przy przekręconym kluczyku na 'ON'?

Offline cezario1

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 19
Odp: Corolla E12 1.4 d4d - wtryski, pytanie
« Odpowiedź #1 dnia: Wczoraj o 11:53:06 »
Nie znam się na wtryskach ale wygląda to na uszkodzony zawór EGR Zaślepka EGR a jeśli samochód będzie chodził prawidłowo to go przeczyść lub wymień na nowy Takie są objawy jak EGR się nie zamyka i jest za dużo spalin a za mało powietrza przy dużym obciążeniu

Toyota Klub

Odp: Corolla E12 1.4 d4d - wtryski, pytanie
« Odpowiedź #1 dnia: Wczoraj o 11:53:06 »