Hejoooo!
Mając trochę (ale nie wystarczająco) czasu, postanowiłem sprawdzić przelew wtrysku.
Powodem jest utrata mocy przy ok 2 tys. obrotów, samochód nie przyspiesza, kopci na czarno. Po redukcji lub odpuszczenia gazu wraca do normy. Wymieniony filtr paliwa.
Zrobiłem bardzo krótki test przelewowy około minuty (zabrakło dłuższych rurek, następnym razem się przygotuję lepiej).
Pierwsze odpalenie po nocy
MAF 6,3 gm/s
MAP 100 kPa
CR Pressure 29 MPa
Injection Vol 1. -1,091 mm3
Injection Vol 2. 1,722 mm3
Injection Vol 3. -0,154 mm3
Injection Vol 4. +0,310 mm3
M+INJ-PILOT ON 577us
Pilot Injection 395 us
Na ciepłym korekty bardzo się nie poprawiają.
W ciągu nie całej minuty wtryski przelały:(licząc od strony łańcucha), temp cieczy ok 40 stopni:
1 ? 8mm3
2 ? 10,25 mm3
3 ? 9,75 mm3
4 ? 7 mm3
Czy jest bardzo źle ?
Co mogę we własnym zakresie jeszcze sprawdzić (dłuższy test przelewowy, aktywny fuel leak test) ?
Dzieki za wszelkie wskazówki.
PS. Czy to normalne, że zawór VRV mocno piszczy przy przekręconym kluczyku na 'ON'?