Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: e11 1.9d problem po zerwaniu paska klinowego  (Przeczytany 428 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline grax

  • Prawie Toyot
  • Wiadomości: 3
e11 1.9d problem po zerwaniu paska klinowego
« dnia: 15-07-2018, 21:28:49 »
Witam

Podczas jazdy zerwalo pasek klinowy, ktory wkrecil sie w rozrzad i przeskoczyl o kilka zebow. Po naprawie silnik po odpaleniu na zimno nie chodzi rowno i z wydechu wyrzuca bialy klebek dymu, wszystko trwa doslownie kilka sekund. Co moze byc tego przyczyna? Czy to moze byc wina tego rozrzadu?

Offline Carolla

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 60
  • Płeć: Kobieta
Odp: e11 1.9d problem po zerwaniu paska klinowego
« Odpowiedź #1 dnia: 16-07-2018, 19:59:50 »
Czyli "naprawa" nie obejmowała weryfikacji szkód, które mógł poczynić w silniku przestawiony o kilka zębów rozrząd?

Offline grax

  • Prawie Toyot
  • Wiadomości: 3
Odp: e11 1.9d problem po zerwaniu paska klinowego
« Odpowiedź #2 dnia: 19-07-2018, 16:26:56 »
wedlug mechanika nie bylo zadnych uszkodzen, zamieszczam w linku filmik ktory pokazuje jak auto zachowuje sie po odpalenie na zimno https://streamable.com/e0t7h

Offline marcin

  • Global Moderator
  • ******
  • Wiadomości: 7160
  • Płeć: Mężczyzna
  • W kombi jeżdżą zombie.
    • 3vz.pl
Odp: e11 1.9d problem po zerwaniu paska klinowego
« Odpowiedź #3 dnia: 19-07-2018, 16:43:08 »
Jeszcze nie widziałem diesla, który po zerwaniu paska ma wszystkie zawory całe... a, nie, widziałem, tylko wałek wyrwało z łożysk  :grin:
3VZ.pl poliuretany, hamulce, trwała konserwacja podwozia, wygłuszenia, modyfikacje

NOWE SZYBY DO 3gen - http://forum.toyotaklub.org.pl/index.php/topic,42938.msg600148


Offline grax

  • Prawie Toyot
  • Wiadomości: 3
Odp: e11 1.9d problem po zerwaniu paska klinowego
« Odpowiedź #4 dnia: 19-07-2018, 18:43:40 »
zerwalo pasek klinowy a nie pasek rozrzadu, prosze czytac ze zrozumieniem ;p

Offline TheMrSkiBar

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 35
Odp: e11 1.9d problem po zerwaniu paska klinowego
« Odpowiedź #5 dnia: 28-07-2018, 08:53:47 »
ale wkręcił się w rozrząd i przeskoczył o kilka zębów ;)
ja bym stawiał, że ten rozrząd jest źle ustawiony przez mechanika ;)
najlepiej kup zestaw do wymiany rozrządu i go wymień przy czym zwróć uwagę na oryginalne ustawienie bo na 99% teraz masz źle ustawiony ;)
Jeśli masz znaczniki to ustaw wg. nich a jeśli nie to hmmm.. chyba w serwisie pomogą bo muszą mieć schematy
i przeczyść zawór EGR ;)
« Ostatnia zmiana: 28-07-2018, 08:55:34 wysłana przez TheMrSkiBar »

Toyota Klub

Odp: e11 1.9d problem po zerwaniu paska klinowego
« Odpowiedź #5 dnia: 28-07-2018, 08:53:47 »