Częsci samochodowe w iParts.pl

Autor Wątek: Nowa akcja serwisowa ?  (Przeczytany 2289 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hans92

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 9
Odp: Nowa akcja serwisowa ?
« Odpowiedź #15 dnia: 05-10-2018, 08:35:07 »
U mnie to sprawdzili przy okazji przeglądu. Chyba nie dokładali dodatkowej izolacji, bo wszystko było w porządku.

Offline mattman

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 104
  • C-HR Hybrid
Odp: Nowa akcja serwisowa ?
« Odpowiedź #16 dnia: 11-10-2018, 09:53:34 »
Jadę jutro na tą akcję serwisową, przy okazji soczewki w lusterkach :-)

Offline zdenek2007

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 279
  • Płeć: Mężczyzna
  • Hybrid C-HR-Prestige+LED/TT2Go-Metal Stream
Odp: Nowa akcja serwisowa ?
« Odpowiedź #17 dnia: 13-10-2018, 20:34:39 »
I ja mam umówioną wizytę  :song:
Wcześniej zgłosiłem problemy z GPS bo navi ciężko miało znaleźć się na mapie  <zalamka>
soczewki w lusterkach "rozmywały" napis C-HR  :wallbash:
No i pojawił się problem z kamerką systemu PCS.
Swoją drogę to wszystko co wcześniej już opisywaliście na forum dopadło teraz mnie (po półtorej roku użytkowania)  :o
Toyka jedzie do serwisu na:
Wgranie na nowo systemy nawigacji z nowym kluczem map! tu wielki + bo czas aktualizacji leci od nowa 3 lata :good:
Montaż i kalibracja kamerki na przedniej szybie(system PCS)  <taniec>
Montaż dodatkowego pancerza na wiązkę elektryczną (nie była uszkodzona)
Soczewki w lusterkach wymienili na gwarancji przy zgłoszeniu   :-P
Co do kamerki jak zasugerowałem że są podgrzewacze, to pan w serwisie stwierdził że mata podgrzewająca w C-HR jest fabrycznie zamontowana i szyba w tym miejscu po chwili jest wyraźnie ciepła! Ale jakoś mu nie wierzę bo u mnie to nie działa!!!  :o
Jak to u Was jest???
« Ostatnia zmiana: 13-10-2018, 20:36:10 wysłana przez zdenek2007 »

Offline Macallan

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 76
  • C-HR Hybrid, Dynamic Tech + Navi + LED
Odp: Nowa akcja serwisowa ?
« Odpowiedź #18 dnia: 15-10-2018, 13:10:48 »
Mnie też to dopadło. I to już druga akcja serwisowa, która objęła moją CH-R. Dodając do tego 3 naprawy nawigacji w ciągu niecałego 1,5 roku, zaczynam już mieć tego dość. "Lider niezawodności" będziemy mogli zmienić na lider usterkowości.

Offline mariuszs

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 821
Odp: Nowa akcja serwisowa ?
« Odpowiedź #19 dnia: 15-10-2018, 16:58:45 »
Mnie też to dopadło. I to już druga akcja serwisowa, która objęła moją CH-R. Dodając do tego 3 naprawy nawigacji w ciągu niecałego 1,5 roku, zaczynam już mieć tego dość. "Lider niezawodności" będziemy mogli zmienić na lider usterkowości.
Chyba nikt nie kupuje Toyoty z powodu "niezawodnej" nawigacji ;) Dodają dodatkową izolację na wszelki wypadek, nie robiłbym z tego powodu dramatu, autu nic nie dolega.

Offline szpiegu86

  • Prawie Toyot
  • Wiadomości: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nowa akcja serwisowa ?
« Odpowiedź #20 dnia: 19-10-2018, 08:30:55 »
potwierdzam, też byłem na akcji serwisowej.

założyli dodatkową izolację, całość z recepcją serwisu i zwrotem pojazdu nie trwało 0,5h
Toyota CHR Hybrid, 2018, wersja Selection

Toyota Klub

Odp: Nowa akcja serwisowa ?
« Odpowiedź #20 dnia: 19-10-2018, 08:30:55 »