Autor Wątek: AURIS na gwarancji i rozliczenie naprawy  (Przeczytany 12801 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline robertek

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 123
Odp: AURIS na gwarancji i rozliczenie naprawy
« Odpowiedź #45 dnia: 10-10-2018, 12:12:46 »
Raczej likwidujesz szkodę z własnego AC , a potem PZU robi regres ubezpieczeniowy.
Raczej nie, w tamtym aucie nie mam AC

Offline zergoline

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 17
Odp: AURIS na gwarancji i rozliczenie naprawy
« Odpowiedź #46 dnia: 23-10-2018, 13:55:27 »
Hi

Spiąłem się ... i nie poszedłem na łatwiznę (naprawa ze swojego AC z regresem) .... :cool: od szkody upłynęło już ponad 1,5 miesiąca :wallbash: ...

Po ponad miesiącu zaakceptowano mi wycenę zrobioną w ASO Toyota .... (pisałem wyżej) .... Towarzystwu Polins S. z o.o. zajęło to prawie 3 tygodnie  <kawusia> ...
A dzisiaj mam suchą informację z infolinii, że przelew został wystawiony i tydzień może iść ... bo z Danii jak poinformowała mnie z nabożną estymą pani z infolinii :song:  ...  zobaczymy czy kurier na rowerze z teczką pod pachą nie z gubi się gdzieś na trasie i czy faktycznie JUŻ  :shock: w przyszłym tygodniu będę mógł naprawiać autko ... :beer:

W między czasie wysłałem 2 skargi (na piśmie) do ubezpieczyciela za opieszałość ... milion telefonów na infolinię (dla przyszłych dowodów w sądzie jakby co), stado e-maili (dla relaksu i zrzucenia napięć)  ...  reklamację do ubezpieczyciela na poczet dochodzenia swoich praw w sądzie  oraz skargę to KNF dla zasady .... nie wiem czy to w czymś pomoże/pomogło czy po prostu tak w tej firmie jest ....

Zostanie mi "ciąganie" się z nimi o zwrot za samochód zastępczy, ustawowe odsetki za przekroczony termin wypłaty bezspornej kwoty świadczenia oraz jeszcze zawalczę o zwrot za utratę wartości auta (a tu pewnie nie obędzie się bez sądu) ...
 

Offline YogiBabo

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1416
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód:: E18_Prestige_MS
Odp: AURIS na gwarancji i rozliczenie naprawy
« Odpowiedź #47 dnia: 23-10-2018, 15:25:49 »
stado e-maili (dla relaksu i zrzucenia napięć) 
dla relaksu i zrzucenia napięć napisałbym do Rzecznika Ubezpieczonych (obecnie Rzecznik Finansowy)
https://www.mfind.pl/akademia/dochodzenie-odszkodowan/rzecznik-ubezpieczonych/
chyba, że ten rzecznik umocowany jest w KNF
i nie zapominaj o UOKiK - oni też skuteczni są
E18_Prestige_MultidriveS

Offline zergoline

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 17
Odp: AURIS na gwarancji i rozliczenie naprawy
« Odpowiedź #48 dnia: 07-11-2018, 21:30:20 »
Nie uwierzycie ...  kasę dostałem na konto ale kwota z pierwszego kosztorysu naprawy (6 tys)  :wallbash: mimo że mam ich akceptację skorygowanego kosztorysu na kwotę 10 tys. którą przez 2 tygodnie weryfikowali ...

Dla przypomnienia takie profesjonalne i ludzkie podejście do prowadzonego biznesu doświadczam na własnym dupsku już przez ponad 2 miesiące za sprawą Towarzystwa Ubezpieczeniowego POLINS Sp. Z o.o ... 


Offline KoMarek

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 798
  • Samochód:: A II 1.6 2014
Odp: AURIS na gwarancji i rozliczenie naprawy
« Odpowiedź #49 dnia: 07-11-2018, 21:41:54 »
[...] Towarzystwa Ubezpieczeniowego POLINS Sp. Z o.o ...
Z ciekawości wszedłem na www tego wynalazku, a tam w "Nasze wartości" śródtytuł: "Nasze partnery"
Bez komentarza. Ale pewnie są "tani".
Edit: kwiatków jest więcej, to chyba Eskimosi. 
« Ostatnia zmiana: 07-11-2018, 22:01:02 wysłana przez KoMarek »
Spalanie - Motostat.pl

Offline Darekl

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 180
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AURIS na gwarancji i rozliczenie naprawy
« Odpowiedź #50 dnia: 07-11-2018, 21:52:47 »
Witam
Tak jak pisał kolega kilka postów wyżej jeżeli macie ubezpieczone auto w PZU (Nie wiem jak w innych firmach) to można likwidować szkodę z własnego OC nazywa się to bodajże BLS ( Bezpośrednia Likwidacja Szkody czy jakoś tak). Niestety jest kilka warunków które trzeba spełnić min.szkoda na terenie kraju, udział w kolizji maxymalnie dwóch pojazdów. Wtedy to robimy naprawę z własnego OC wycenę robi "nasz ubezpieczyciel" i temat zamknięty. On dochodzi sobie roszczeń wobec ubezpieczyciela sprawcy.

Offline mariuszs

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1352
Odp: AURIS na gwarancji i rozliczenie naprawy
« Odpowiedź #51 dnia: 07-11-2018, 21:55:45 »
System Bezpośredniej Likwidacji Szkód stosowany jest w firmach: ERGO Hestia, Concordia, PZU, Uniqa, Warta, Aviva, Gothaer i AXA Ubezpieczenia TUiR S.A..


To może dlatego ubezpieczenie w Generali jest tańsze ;)
« Ostatnia zmiana: 07-11-2018, 21:59:21 wysłana przez mariuszs »


 

Beesafe.pl