Autor Wątek: Nadkola  (Przeczytany 9328 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline miland

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 66
Nadkola
« dnia: 16-09-2018, 23:22:59 »
Planuje zakup nowego Aygo

Martwi mnie fakt że przy zakupie nowego auta salony nie mają w ofercie nadkoli , oczywiście mówią że mogą założyć jeśli na własna rękę zakupie nie znam się na tym i nie wiem której  firmy będą dobre oryginalnych do toyty II nie ma

Napiszcie jak wy rozwiązaliście ten problem

Offline Meett

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samochód:: SUV
Odp: Nadkola
« Odpowiedź #1 dnia: 17-09-2018, 08:43:04 »
Porządnym barankiem ochronnym najlepiej pomalować, za nadkolami zbiera się syf, pod barankiem nie. Poza tym wyciszy ci karoserię bo odgłosy kamieni są strasznie głośne w Aygo. Gwarancji nie stracisz bo pytałem o tę kwestię nawet jak zrobisz to poza ASO. Też planuję to zrobić w żony Aygo. Jeśli chcesz koniecznie nadkola to obojętnie jakiego producenta, ważne żeby pasowały, z tego nikt jeść nie będzie
« Ostatnia zmiana: 17-09-2018, 08:45:01 wysłana przez Meett »

Offline pireus

  • Toyot Spamer
  • *****
  • Wiadomości: 4459
  • Samochód:: GLA 35AMG
Odp: Nadkola
« Odpowiedź #2 dnia: 17-09-2018, 17:18:52 »
Z nadkolami jest kłopot. Nie oryginalne do niczego się nie nadają ( przynajmniej te które chciałem kupić , wymagały zastosowania wkrętów i wiercenia). Też zastanawiam się nad zabezpieczeniem. Nowy samochód zabezpieczyłem w Krown, po 1,5 roku nie ma żadnego nalotu nawet na śrubach, ale nad nadkolami też myślę.

Offline miland

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 66
Odp: Nadkola
« Odpowiedź #3 dnia: 18-09-2018, 17:33:10 »
Może macie jakieś namiary na sklep przewaliłem internet i nic znalazłem jakieś badziewie po 30 złoty na allegro

Offline gimak

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 21
Odp: Nadkola
« Odpowiedź #4 dnia: 18-09-2018, 19:35:36 »
za nadkolami zbiera się syf,