Zastanawiam się nad tym czy jak rozpedzę się wchodząc mocno na PWR tak do 70km, następnie będę próbował utrzymać 60km,( do tej pory rozpedzałem się na granicy ECO/PWR jedynie czasami lekko zachodziłem na PWR). Czy to da lepszy efekt? Nie tak dawno myślałem że hybryda oszczędza wtedy gdy od 0km-50km jedzie na EV ,gdy tradycyjne auta muszą się na benzynie rozpędzić (ponad tonę) że wtedy najwięcej zużywają paliwa. Gdy tymczasem hybryda używa benzynę od prędkość 50km do.........(To tak jakby jechać autem, który ma zawsze przed sobą zielone światło, któremu inni użytkownicy ustępują miejsce, no czasami zwalniając do 50km ,bo poniżej 50km auto poruszaEV)
Teraz myślę że szkoda EV używać od 0km do 50km. Lepiej wykorzystać ją przy większych prędkościach. Oczywiście często się to nie udaje.