Autor Wątek: Tyota C-HR Hybrid wersja Selection- Pytania- Rady....  (Przeczytany 10193 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline GazzZuss

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 16
Odp: Tyota C-HR Hybrid wersja Selection- Pytania- Rady....
« Odpowiedź #30 dnia: 06-10-2018, 23:50:01 »
Cześć CHR`owcy. Zawodowe szambo mnie przytłoczyło nie mogłem być na bieżąco z Wami. :) Odpowiadając ogólnie na parę wpisów powyżej napiszę Wam co się dzieje u mnie w sprawie zakupu bryki. W Poniedziałek jadę na kolejną jazdę testową na której poświęcę głownie czas na odpowiedź czy ustawienie kierownicy i fotela jest dla mnie i moich gabarytów. Wcześniej pobawiłem się różnymi patentami Toyoty takimi jak czujniki parkowania itp. Stwierdzam,że np czujniki tylne parkowania alarmują dość późno o możliwej kolizji w porównaniu do systemów jakie są zainstalowane 10 letnich Chevroletach może jest to spowodowane zainstalowaną kamerą cofania która jest podstawą do tego manewru... Albo moim przyzwyczajeniem do innych systemów. obsługa panelu dotykowego jest słaba. Nie ze względu na brak intuicyjności bo tej każdy musi się nauczyć ale na sposób działania. Nie wiem na ile to problem układów scalonych w tym systemie a na ile oprogramowania pisanego na kolanie ale jest strasznie mulaste i bez przepisania kodu nie możemy raczej liczyć na szybsze działanie.Na szczęście większość funkcji potrzebnych do jazdy można załatwić manetką na kierownicy i wyświetlaczem na tablicy. Jak dla mnie panel dotykowy mógłby być zamykany jak klapka do schowka. Na postoju wciskam otwiera się panel robię co potrzeba zamykam, w trakcie jazdy używam tylko manetki na kierownicy itp. Obecnie Wersja Prestiż z Executive jest droższa od Selection o 400 zł  i rozważam własną konfigurację Kolor nadwozia kolor kokpitu foteli itp. Ze względu na mulasty system nie biorę na pewno nawigacji a o JBL nie chce mi się pisać bo urażę amatorów audiofilstwa a ja w swoim życiu mam do czynienia z dźwiękiem który nie jest do osiągnięcia w takich warunkach jak samochód, nawet jeżeli wszystkie złącza były by złote a głośniki obudowane drewnem z drzewa sandałowego z południowej Australii sezonowane 200 lat. W moim mieście autko zrobiło się dość popularne jeżdżą nim Janusze biznesu i wykładowcy Akademiccy i może to jest najlepsza rekomendacja na tak. Reasumując za 5 dni będę wiedział czy to jest mój MUST HEAV  :wallbash:

Offline PingNoMore

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 157
Odp: Tyota C-HR Hybrid wersja Selection- Pytania- Rady....
« Odpowiedź #31 dnia: 07-10-2018, 08:29:32 »
Żeby radio działało szybciej trzeba wyłączyć animacje interfejsu w menu.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka


Offline sanchez

  • Toyot Pełzający
  • **
  • Wiadomości: 248
Odp: Tyota C-HR Hybrid wersja Selection- Pytania- Rady....
« Odpowiedź #32 dnia: 08-10-2018, 14:51:16 »
Coś mi tam świta z instrukcji, że zakres czujników można zwiększyć. Jbl ma grać lepiej niż podstawa i to robi. Mam tt2go+ i oczywiście muli parę chwil po starcie, ale później jest znośnie. Nie wiem jak chodzi TT2 bez navi, bo nie miałem styczności. A co do wyłączenia animacji, to nie nie widzę takiej opcji.

Offline GazzZuss

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 16
Odp: Tyota C-HR Hybrid wersja Selection- Pytania- Rady....
« Odpowiedź #33 dnia: 14-10-2018, 20:23:55 »
Cześć Ludzie.... Już wszystko wiem co, mój mózg był w stanie przyswoić. I wiem,że CHR jest autem w wersji Selection w cenie 126900 zł samochodem księgowego i dizajnera.  Auto jest ładne ale głównie bazuje na wyglądzie karoserii, cała tylna część jest budżetowa! Auto jest skrojone dla małych ludzi lub mam z dziećmi w foteliku. Panowie o słusznych gabarytach też znajdą w nim plusy ale tylko jeżeli są singlami i nie przeszkadza im to,że kierownica jest niżej od innych aut. CHR u nas funkcjonuje jako drugie auto dla mam. "Tatowie" wybierają priusy a od teraz pewnie camry. Mówię to jako osoba która nigdy nie miała toyoty. Co do wartości jezdnych i komfortu pracy silnika potwierdzam wszystkie za i przeciw opisywanych wielokrotnie w różnych publikacjach. Zakochałem się w CHR ze względu na wygląd kiedy zacząłem zagłębiać się w szczegóły odniosłem wrażenie,że to auto jest testem Toyoty ile jest w stanie zaakceptować użytkownik z europy. Po kilku tygodniach analiz wychodzę z założenia,że jest w stanie zaakceptować znacznie więcej niż wydawało się to Toyocie w Tokio :) CHR to auto obliczone co do milimetra, nie ma tu zbędnych rzeczy wszystko opiera się na sprawdzonych patentach plus nowy wygląd. Super pomysł na nowego klienta. I wiecie co kupie sobie CHR jako pierwsze auto nowe w moim życiu nie dla tego,że jest tanie bo nie jest nie dla tego że jest innowacyjne bo nie jest względem swoich braci. Ale dlatego,że nie zabije mnie od razu po wyjechaniu z salonu i rozpocznie w moim życiu erę zabawy z autami nowymi wymienianymi co 3 4 lata. Pozdrawiam   

Offline czp

  • Toyot Chodzacy
  • ***
  • Wiadomości: 1081
  • Płeć: Mężczyzna
    • moja strona
  • Samochód:: Corolla 1,6
Odp: Tyota C-HR Hybrid wersja Selection- Pytania- Rady....
« Odpowiedź #34 dnia: 14-10-2018, 22:22:08 »
Ciekawe autko - i życzę samych pozytywnych wrażeń z jazdy :)

Też myślałem o CHR ale się nie zdecydowałem jeszcze na hybrydę bo wydawało mi się, że powinna to być hybryda plug-in i na razie sobie odpuściłem i kupiłem zwykłą Corollkę.

W każdym razie tak patrząc na ceny to gdybym miał dać za CHR  126900 zł to wolałbym jednak dopłacić i kupić  nowego Priusa Plug-in Hybrid za 153900 zł.  Można by też cenę doprecyzować i poczekać z Pirusem na wyprzedaż i ewentualnie puścić go przez jakiegoś brokera to z tej ceny z 20 tyś można by jeszcze zdjąć. :)

Tak myślę, że moje następne autko to za parę lat będzie elektryk a  jak jeszcze nie to musi to być właśnie hybryda plug-in :) a to po to aby można przynajmniej samo miasto na prądzie oblecieć :)


 

Beesafe.pl