Autor Wątek: Autoalarm cobra (Auris) - problem z PIN  (Przeczytany 1634 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sbronko

  • Toyot Leżący
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Mężczyzna
Autoalarm cobra (Auris) - problem z PIN
« dnia: 30-09-2018, 13:35:04 »
Problem jest taki, że PINu... nie mam. Kupiłem używanego aurisa hsd w programie toyota plus, dano mi dwa komplety kluczyków, przy jednym jest karta cobry. Powiedziano, że karta jest jedna i nie mogę jej zgubić. Czego mi nie powiedziano, to że powinienem do drugiego kluczyka dostać kod PIN. Nie dostałem.
Zgłosiłem się do swojego ASO (auto kupiłem w zupełnie innym mieście na drugim końcu polski) i dostaję od nich sprzeczne informacje. Już byłem umówiony na zakodowanie nowego pinu, ale wypadło mi coś i to odwołałem. Potem trochę zapomniałem i sprawie i ostatnio skończyła mi się bateryjka w karcie cobra, co mi skutecznie o problemie przypomniało. Chciałem więc umówić się znowu, to tym razem się dowiaduję, że bez starego pinu nowego mi nie ustawią, bo się nie da... Stanęło na tym, że mam wymienioną bateryjkę, mogę jeździć, a oni spróbują się dowiedzieć u producenta, jaki pin był ustalany do mojego auta.
Z problemem zgłosiłem się też do salonu, gdzie kupowałem auto, pan bardzo zabawnie zaproponował zgadywanie pinu. 1000 kombinacji, bajka...
Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co można zrobić w takiej sytuacji?


 

Beesafe.pl